Sayfalar

28 Haziran 2013 Cuma

Doğum Günü Hediyem : Balkonda Havuz Sefası

27.06.2013

Bugün benim doğum günüm. Kendime doğum günü hediyesi vereyim dedim. Geçen ay aldığımız şişme havuzu şişirip oğullarımın neşe ile oynamasını seyretmek istedim. Balkonumu güzelce temizledim, kocam havalı naylonumuz vardı kenarda, onu balkon parmaklıklarına yapıştırdı ki sular aşağı akmasın, komşular ve yoldan geçen vatandaşlar rahatsız olmasın diye.

Deniz Baran boya kalemleri Ankara'da kaldığı için pek bir mutsuzdu. Neden Ankara'da kaldığı meselesini ayrı bir yazıda anlatabilirim, anlatmayabilirim, bilemiyorum...

Dedim ki sana acayip güzel bir sürprizim var. Nedir dedi. Balkonda mı oturacağız dedi. Balkona çıkacağız ama oturmayacağız dedim. Anlamadı, yüzüme baktı, şişme havuzu çıkaracağım dedim. Yaşaaaa dedi. Başladım pompa ile şişirmeyeeee... Daha içini doldurmadan bizimkiler girdi içine.

Damacanalarım vardı kenarda. Ilık suyla doldurdum, kocam taşıdı. Tam 80 litre su aldı bizim havuz. Daha 20 litre koysak da olurdu yani!

Ay bizimkilerde bi keyif bir keyif! Kahkaha, oyun, mutluluk gırlaaa!

Barış Çağan sürekli içine girip dışına çıktı havuzun. Bir iki kere düştü! Önemli bir şey olmadı şükür. Dedim bir daha çıkarsan alıcam seni artık. Gözüme baktı geri geri yürüyüp ayağını havuza attı ve ı ıh dedi! Her lafı anlıyor artık :))


Deniz Baran benim o lafımdan sonra "ben hiç çıkmıycam, gece bile burda kalıcam" dedi.

İşte eğlecemizden kareler....




Onları izlemek büyük keyif! Benim için harika bir hediye oldu oğullarımın mutluluğu :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder