Sayfalar

6 Haziran 2013 Perşembe

Duatepe Anaokulu

05.06.2013 : Deniz Baran'ımı anaokuluna yazdırdım! Hayırlı uğurlu olsun! Öptüm yanaklarından, tebrik ettim oğlumu.

Okulumuz İzmir'de Montessori eğitimi veren tek devlet anaokulu olmakla kalmıyor, aynı zamanda da bağımsız bir anaokulu.

İlgilenenler buradan bakabilir : Duatepe Anaokulu

Öğretmenimiz Gaye hanım, çok tatlı ve sevecen. Ben biraz panik, biraz buruk, karmaşık duygular içinde olmama rağmen beni çok rahatlattı. Kendisine çoookk teşekkür ederim!

Deniz Baran'ı tam gün yazdırdım. Bu konuda tereddütlerim var ama artık iş yaşamına dönmek istiyorum.

Planım şu : Deniz Baran tam gün anaokuluna gidecek, Barış Çağan anneannesi ile kalacak. Ben de çalışacağım nasipse.(ben plan yaparken kader bize gülümsüyor mu acaba)

Oğluşum geçen hafta tanışmak ve okulun şartlarını öğrenmek için gittiğimizde sınıfta 1 saat kadar oyalandı, arkadaş buldu kendine, Barış'ım da takıldı onlarla. Bugün yazdırmaya gidince yine sınıfa gittik, yine 1 saat kadar kaldık, Deniz'im ayrılmak istemedi arkadaşlarından. Barış'ım da oynadı bi güzel!

Aslında yaz okulu da varmış ama ben nasılsa bu yaz evdeyim diye göndermeyi düşünmüyorum yaz okuluna. Eylül ayında başlayacak nasipse Deniz'im.

Okul çıkışı bizimkiler park istedi, gittik birlikte. Parkta toz duman oldular. Eve geldik, babacık da evdeydi, yıkadı iki oğluşu da bir güzel! Sonra Barış akşam yedi buçukta küt diye uyudu! Ama cidden küt diye uyudu, oturduğu yerde devrildi! Hiç böyle olmamıştı. Ben de hemen yatağına yatırdım, şimdi saat 03:00, bizimki kıpraşıyor. Sabaha kadar uyanmasa bari :)

Geçen günkü tanışma anımızdan bir kare ile yazımı noktalıyorum :


2 yorum:

  1. ne güzel istediğiniz gibi bir anaokulu bulmuşsunuz.. bende arayıştayım bu ara bakalım..

    YanıtlaSil