Sayfalar

12 Haziran 2013 Çarşamba

Evim Sensin

Hüzünlü bir aşk hikayesi.
Özcan Deniz'in bir "A moment to remember" adlı Kore filminden uyarlayarak yönettiği ve boşrolün Fahriye Evcen ile paylaştığı bu film, geçtiğimiz sene sinemalarda en çok izlenen filmlerden biri olmuştu. Ben iki çocuklu bir kadın olarak (geçen sene oğlumla gittiğimiz animasyon film Cesur'u çıkarırsak) sinemaya gitmeyeli uzun zaman oldu. Bu filmi merak ediyordum açıkçası ama fazla da bir şey ummuyordum. Yanılmışım!

Yıllardır bu kadar etkilendiğimi hatırlamıyorum bir duygusal filmden. Senaryoda bazı aksaklıklar olsa da o kadar kusur kadı kızında da olur diyorum. Hikayenin etkileyiciliği, aksayan yönleri unutturuyor.

Film, birbirini çok seven iki kişinin rüya gibi başlayan aşk hikayesini konu alıyor. Acaba bu güzel rüya hep böyle mi devam edecek, merak eden, izlemeyen varsa, duygusal filmlerden hoşlanıyorsanız bu film tam size göre.İzleyin!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder