Sayfalar

7 Haziran 2013 Cuma

Örüntü Blokları ile Çalışma

Uzun zaman önce örüntü blokları almıştım bir AVMden ama azcık tembellik ettiğim için çalışma yaptırmamıştım oğluma. Zira örüntü blokları ile şekil oluşturmak, en azından bu şekilleri aramak gerekiyordu. Bir ara aramıştım, hatta kaydetmiştim ama sonra üşendim, ha şimdi ha yarın derken kaldılar bir kenarda.

Facebook'ta 2010-2013 Annelerinin Montessori Eğitimi Uygulamaları isimli bir gruba üyeyim. Grup üyelerinden Sevgi hanım, örüntü blokları ile çok güzel çalışmalar yapmış, örüntü matlarını bu siteden almış. Ben de hemen siteye girdim, acayip güzel. İngilizcem yok ama chorme'um çeviricisi işimi görüyor. Sonuç olarak aldım bir çıktı, köpek figürü çıkarttım ama bizim örüntü bloklarına göre küçük çıktı. Ben de boş bir kağıt aldım, aynısını bizim ölçülere göre yaptım, çizdim, verdim Deniz'in önüne. Bayıldı. Daha daha istedi. Yaptım. Örntü bloklarının içinde de örnek şablonlar varmış, baka baka çizdim, verdim, doyamadı Yarın devam ederiz dedim. (bu arada kocam kıyamadı tek tek çizmeme, yazıcı ayarlarından %120 çıktı boyutu ile çıkartınca tam denk geldi örüntü matları, bilginiz olsun) İşte resimlerimiz :




Sıkı bir çalışma yapıp bu şekilleri taratacağım ve dosya yapıp buraya ekleyeceğim, söz!





2 yorum:

  1. merhaba bende bu gruba üyeyim yapılan etkinlikler gerçekten çok güzel sizin blogunuz da öyle.Size bir tavsiye o siteden çıktınızın büyüklüğünü %125 alırsanız tam geliyorlar ben öyle yapıyorum buda oğlumla yaptığımız etkinliğimiz :) http://annediryuregi.blogspot.com/2013/06/oruntu-bloklar-ile-calsmamz.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nurcan hanım bize de %120 iyi denk geldi. ben de sizi ziyaret edeceğim hemen. çok teşekkürler yorumunuz için.

      Sil