Sayfalar

6 Haziran 2013 Perşembe

Öylesine

Bugünlerde içime bir sıkıntı düştü. Ev işlerinden bunaldım. İki oğlumla yeterince ilgilenemedim bu aralar.
Her gün yemek yap,
Her gün ortalığı toparla. Ben toplarım onlar dağıtır, ev sürekli savaş alanı.
Her gün çamaşır yıka, as, kuruyanları topla katla yerleştir
Her gün bulaşık makinesini çalıştır, temizleri boşalt, kirlileri yerleştir
Her gün biberon yıka
Her gün aynı şeyler....
Sıkıldım, bunaldım. Hepsi de boşunaymış gibi. Yap yap sonu yok, anlamı yok, kazancı yok... Öylesine... Beyhude uğraşılar işte!

Şu hayatta sıfırdan pek çok şey öğrendim, pek çok iş yaptım; hiçbiri beni ev hanımlığı kadar zorlamadı yemin ederim!

Bunaldım!

Daha tahammülsüz oldum
Daha çabuk sinirlenir oldum
Yüzüm daha asık bu son günlerde
 

Eşime açtım duygularımı. Öyle bir konuştu ki benle.... Aldı bütün sıkıntımı, uçurdu havaya.

Seni ben sadece sevgilim veya kocam olduğun için sevmedim
Seni ben sadece iyi bir baba olduğun için de sevmedim
Seni ben kader arkadaşım, can yoldaşım olduğun için, dostum olduğun için sevdim en çok!
En çok ihtiyacım olduğu anlarda yanıbaşımda hep sen vardın. Hep var ol! Sağ ol!

Seni seviyorum.

Bu gece Miraç Kandili. Rabbim bu güzel gecenin yüzü suyu hürmetine hayır dualarımızı kabul etsin.
Rabbim dertlilere deva,
hastalara şifa,
borçlulara eda nasip etsin.
Sevgi ve hoşgörü yağsın üzerimize, Rahmet yağsın, merhamet yağsın.

Öyle işte...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder