Sayfalar

18 Temmuz 2013 Perşembe

Sanatsal Çalışmalar

18.07.2013

Önce şeker hastalarının ameliyatı yapıldı, sıra anca anneme geldi ve annem bugün dizinden ameliyat oldu. Bu gece ve bundan sonraki birkaç gece annemin yanında olacağım nasipse.

Dün gece kocam Barış'ın yanında yattı, daha doğrusu yatamadı, zira Barış kocamı yatırmamış, sabaha kadar sallamış ayağında.

Bugün Deniz TV seyretmek istemedi. Sabahtan birkaç yapboz aldılar iki kardeş, getirdiler salonun ortasına,birlikte yaptık. İtiraf ediyorum, son bir aydır şu havuz oyunları beni çok rahatlatmıştı. Her gün havuza saldım oğlanları, verdim oyuncakları yanlarına, bir güzel eğlendiler. Ben de çok yorulmadım! Havuz bilmem kaç kere (6-7 farklı yerden) delindi. En son dün delinince, havuzu boşalttım ve tatilden dönene kadar doldurmamaya karar verdim. Neyse işte havuz varken çocuklar uykudan önce havuzda oynuyor, sonrasında yıkanıp cup yatağa gidiyorlardı. Ben de dinleniyordum bu süre zarfında ya da yemek, çamaşır  falan işte... Havuz gidince yapbozlara saldırdılar. Yeni bir sürü oyun öğreniyorum netten ama Barış henüz 1,5 yaşında ve abisinin elinde ne varsa ona saldırıyor, onun önüne koyduklarımla ilgilenmiyor! Sürekli ağlamalar eşliğinde sinir katsayım da artıyor. Faaliyet yapacağız derken ortalık deli evine dönüyor!

Barış abisinden kalan ahşap yapbozlara (özellikle taşıtlar yapbozuna) bayıldı! Epeyce oynadı. Tek tek tüm taşıtları geldi bana sordu, defalarca sordu, ben de yanıtladım. Hazır faaliyetlere girişmişken ben de Deniz Baran'a "bugün öğle uykusuna yatma, kardeşin uyusun, biz faaliyet yapalım" dedim.Deniz keyfinden dört köşe oldu.

Buraya kadar her şey iyi güzel... Sonra Deniz bilerek ve isteyerek üzerine basmak suretiyle tokamı kırdı, bir de üstüne o kadar hayır annecim yapma etme dememe rağmen yıkanmamış üzüm kaçırıp (ki onlara yıkanmışlardan çekirdeklerini ayıklayıp yediriyordum!) babasının ağzına soktu! Ben de hadi uykuya dedim. annecim lütfen kabuul eeetttt! dedi, özür diledi.

Benim içimden şunlar geçti : Deniz uyursa ben de biraz yatıp dinlenebilirim! Böylece bu gece için enerji toplarım. Deniz uyumazsa bu gece erken yatar ve kocam da rahat bir uyku çeker. Hem Deniz faaliyet ypmayı gerçekten çok istiyordu!

İşte bu kısa vicdan muhasebesinin ardından yatma, kabul ediyorum özrünü dedim.

Barış uyudu, biz de başka odaya geçip sırayla:
Suluboya, makasla kesme,
Pastel boya,
Hamur çalışmaları yaptık. Deniz şu anda Meraklı Minik dergisinin evvelce verdiği karton çocukların pijamalarına çıkartma yapıştırıyor. Biraz da kendine yapıştırıyor tabii.

Hepsini Deniz istedi, ben de tamam dedim. Planı da Deniz yaptı! Önce şunu yapalım, şimdi bunu boyayalım falan...


Bazen zor oluyor her şeyi planlamak.

Her şeye yetişmek zor oluyor.

Ben de yetişmiyorum! Ne yapayım? Süper anne değilim, olduğum kadarım...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder