Sayfalar

16 Temmuz 2013 Salı

Tatil Hazırlıkları : UV Filtreli Çocuk Mayosu Nereden Alınır?!

Pekçok yerde gördüm okudum, güneş kremini fazla fazla kullanmamalıymış, onun yerine UV filtreli mayo - şapka alınmalıymış, güneş krem kullanacaksak vücut tarafından emilen ürünlerden değil de mineralli olarak tabir edilen şu bembeyaz sıvanan kremler tercih edilmeliymiş.

Tamam anladım daaa, internetten bakıyorum uv filtreli mayolara, ateş pahası! Bir de denemeden almak riskli geliyor bana. Kipa'ya gittik, bu sene uv filtreli mayo getirmemişler, geçen seneden ürün de kalmamış!

Bir süre araştırdıktan sonra, Decathlon'dan 32'şer lira'ya şu mayolardan aldım : 


Hem 2 hem 4 yaş için vardı, tam oğluşlarıma göre... Yalnız çalışanların pek bir şeyden haberleri yok, kaç kişiye sordum, bilmiyoruz cevabını aldım. Bu mayolar yüzme bölümünde değil, çocuklar için açılan ayrı bir reyonda yer alıyor, birileri almış, sepetlerden birine bırakmış, onun etiketini bir çalışana baktırdım, reyonunu öğrendim! Çok azmettim yani!





Denizde yüzerken, çocukların kulakları da örten şapkalara ihtiyaçları oluyor. Ben de şu şapkadan iki oğluma da birer tane aldım :(tanesi 12 lira)

Sahilde oynarken giyebilecekleri safari şapkaları var zaten.

Havluları da var.

Bir de geçen seneden kalma mayosu var Deniz'in, Barış'ın da bir sürü mayo bezi olacak. Hani üstler yaş kalmasın diye değiştirmek gerekli ya.. Ayrıca mayo almadım bu iş için.

Bir blogda ev yapımı güneş kremi tarifi okudum ama İzmir'de o malzemeleri temin etmemin mümkün olmayacağını düşünüyorum. Bir de güvenilir bir markadan parabensiz mineralli bir ürün kullanabilirim diye düşünüyorum.

Şimdilik böyle.

4 yorum:

  1. Canım bende senin aldığına benzer bir modeli geçen sene sezon sonu indiriminden almıştım. Bu yıl giydirdim mayonun dışında kalan yerlere çocuklar için olan koruyucu Nivea güneş kremi sürdüm. Vücudu hiç yanmadı açıkta kalan yerler biraz esmerleşti o kadar. Denizden havuzdan hiç çıkmak istemediler. Yani böyle bir mayo aldıysan zaten kremi az kullanacağın için çok da kendini sıkmana gerek yok bence. Şimdiden iyi tatiller...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. İnsan elinden geleni yapmak istiyor, benim elimden bu kadar geldi. Gerisi Allah'a emanet. Ben de çocuklar için bir ürün kullanacağım nasipse. İçimi rahatlattınız. Sevgiler.

      Sil
  2. Canımm mayoları iyi güzel günlerde kullansınlar kuzuların güzel keyifli tatilleriniz olsun..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim, kısmetse yarın giyecekler..

      Sil