Sayfalar

5 Temmuz 2013 Cuma

Yeniden Bağırsak Enfeksiyonu!

Deniz Baran 1,5 ay kadar önce rahatsızlandı. Bağırsak enfeksiyonu denildi ve bir antibiyotik verdi doktorumuz. 10 gün sonra Deniz'in kakası hala düzelmemişti. Mukuslu, beyaz parçalı bir kaka... Ben de başka doktora götürdüm. Yeniden test yapıldı, yeniden aynı ilaç verildi. Bu defa geçti. Taa ki bu güne kadar!

Bugün poposunu kaşımaya başladı Deniz. Ben yeşilliklere çok dikkat ederim, 4 su yıkar, 5. suya da sirke atıp bekletirim. Sonra da son kez bir daha üzerinden su gezdiririm. Yemekleri iyi pişiririm. Parazit olması pek mümkün değil. Zaten evvelce yapılan testlerde de parazite hiç rastlanmadı. Peki bu ne şimdi? Tetikteydim.

Az önce tuvalete girdi. Lazımlığa yaptığı için kakasını kontrol edebiliyorum. Baktım, yine aynı şekilde mukuslu ve beyaz parçalı bir kaka! Çok canım sıkıldı. Kurtulamıyoruz bir türlü şu enfeksiyondan. Gidiyor gidiyor geri geliyor!

Kocam da bu gece yola çıkıyor, Ankara'ya gidecek. Offfff yaaaaaaaaaaa! Allah beterinden korusun!

2 yorum:

  1. Canımmm çok geçmiş olsun Rabbim acil şifasını versin en kısa zaman da.sevgilerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler. sık sık tekrarlayınca endişe ediyorum..

      Sil