Sayfalar

15 Ağustos 2013 Perşembe

Barış'ımın Gelişimi ve Etkinlikleri

Barış bu aralar bol bol ortalığı karıtırıyor. Ne bulursa çekip yere atıyor. Abisiyle güreşiyor, bana sürekli sataşıyor. Kendini öptürmeyi çok seviyor. Dans ediyor, ellerini efeler gibi kaldırıp "dan dan dan" diyerek temo tutuyor.

Rakamlara ilgili. Abisi için yaptığım bir rakam etkinliğini bulmuş, bana getirip gösteriyor, soruyor.

Kitapları çok seviyor. Özellikle Tarçın kitapları tam ona göre. Elinden düşürmüyor. Sürekli bu bu buuuuuaaaaaaaaaaaaa (ilk iki soruşta cevap alamazsa üçüncüsünde bağırıyor) diye soruyor.

Bugün ona çorap eşleştirme etkinliği yaptım. Deniz de oynar diye sayıyı çok tuttum, oynamadı. Sonra azalttım sayıyı, 3 çift çorabı eşleştirdi, sonra sıkıldı.

Barış'ın sevdiği başka bir etkinlik ise yapbozlar. Özellikle ahşap taşıtlar yapbozuna bayılıyor.

Barış arabalara ve toplara çok ilgili. Çok severek oynuyor. Nerede bir araba görse, "aaba, aaba, aaba" diye tekrar tekrar ve tekrar söylüyor.

Sorada tabağı önüne koyuyorum, kendi yemeğini eliyle kendi yiyor. Yiyecekleri çatala saplayıp ağzına götürebiliyor.

Altını değiştirtmekten hiç hoşlanmıyor.

Kelime haznesi gelişti. Tek kelimelik anlatımlarla derdini anlatabiliyor. Pekçok organının yerini, adını biliyor. Hayvanları tanımaya çok hevesli, klasik kedi köpek kuş at falan bunları biliyor, seslerini taklit ediyor.

işte bizen birkaç kare...
















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder