Sayfalar

15 Ağustos 2013 Perşembe

Deneylerimiz : Yanardağ

Facebookta üyesi olduğum çocuğumla evde neler yapabilirim grubundan gördüğüm Yanardağ deneyini dün denedik. Burcu hanımın verdiği tarifi aynen uyguladım.

1 adet pet şişe (tepesi kesilmiş)
Ilık su
Oyun hamuru
Bulaşık deterjanı
Gıda boyası
2 tatlı kaşığı karbonat
Sirke

Pet şişenin tepesini kestim, içine yarıya kadar ılık su koydum. Biraz bulaşık deterjanı ve kırmızı gıda boyası ile 2 tatlı kaşığı karbonat ilave edip Deniz Baran ile Barış Çağan'ın önüne koydum. Sonra Deniz Baran'ın eline içinde sirke dolu çay bardağı verdim. Deniz yavaş yavaş sirkeyi ilave ederken yaşanan o taşma anı sevinç ve heyecanla karşılandı. Barış Çağan'ım henüz bu deneyin ne olduğunu kavrayamasa da kabaran ve taan renkli sular onun da hoşuna gitti, ellerini suya soktu, bulaşık deterjanı olduğu için hemen temizledim.

Güzel bir deneydi. Burcu Hanıma da buradan çok teşekkürler.

İşte fotoğraflar :






2 yorum:

  1. bizde yapmıştık.kızlar bayılmıştı.çok eglenceli değil mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) evet canım eğlenceli gerçekten. şu senin banyoda parmak boyası işini en kısa sürede ben de deneyeceğim :))

      Sil