Sayfalar

20 Ağustos 2013 Salı

Şirinler

Deniz Baran'ın tırnak koparma sorunu Barış doğduğundan beri başımızın derdi idi. Önce görmezden geldim. Sonra bir şeyler vaadettim, ödüller koydum, kızdım... Aşamadım. Ben de sorunun nelere yol açabileceğini anlattım, peşini bıraktım. Ara sıra hatasını hatırlattım, görmezden gelmeye devam ettim. Olmadı, olamadı... Taaaa ki Şirinler 2'ye kadar.



Şirinler 2 sinemada oynayınca, 3D olarak izledik oğlum ve ben. Ardından Mc Donalds'ın şirinler oyuncaklarını verdiğini öğrendik. Barış da şirinlere vurgun olduğu için üstüne 2 lira fazladan para ödeyerek Hackus ve Vexy olmak üzere 2'şer şirin aldık. Kocam dışarıda işi olduğu bir gün çocuk menüsü yemiş, uyurgezer şirini almış birer tane. Sonra bir gün eve sipariş verdik, birer tane kızgın şirin aldık. Böylece her bir oğluşa 4'er şirin almış olduk. Deniz'le anlaşma yaptık. Her hafta tırnak keseceğiz ve iki şirin alacağız diye. İlk hafta meyvesini verdi, uzun bir aradan sonra ilk kez Deniz'in tırnaklarını kestim, çok sevindim.

Haylazlar : Hackus ve Vexy


Pazar gününden beri annemlerdeydim. Bugün kocam bizi almaya geldi. Şirinler figürleri almak üzere bizi Agora AVM'ye götürdü.  Mc Donalds'a gittiğimizde şok olduk : Şirinler figürleri bitmiş! Bu bizim için kabus! Hadi Barış tam olarak durumun farkında değil ama ya Deniz?! Çocuğa söz verdik, hasretle haftasonu olmasını bekliyor, yeni şirinlerine kavuşma telaşı yaşıyor. Nasıl bu kadar çabuk biter ki! Mc Donalds çalışanı bütün mağazalarda figürlerin bittiğini söyledi. Deniz duymadı konuşulanları "hadi karnım acıktı" diyip duruyor. İşte o an, kocamla gurur duydum. Asla hayır cevabını kabul etmiyor! Önce şirinlerin satıldığı bir mağaza vardı, oraya baktı, Mc'in verdiklerinden değil, ayrıca 4 tanesi birarada satılan bir kutusu 35 lira! Sonra Mc Donalds merkezi aradı, birkaç şubenin telefonunu öğrendi. Bir şubeden olumlu yanıt geldi, seri halinde tanesini 4 liradan satıyorlarmış. Müdavimleri için birkaç set ayırmışlar. Kocam çok samimi derdimizi anlatınca kıyamamışlar, ayırdıklarını bize satmayı kabul ettiler. Hemen geliyoruz dedik. Atladık ve epey uzun sayılabilecek bir yol katettik. (hangi Mc Donalds'ın sattığını söyleyemem, onlar açısından sorun çıkmasın) 10'ar taneden 2 set aldık. Böylece Şirinler operasyonunu da atlattık!

Tırnak meselesine gelinceee... Eğer haftalık tırnak kesme seansı sırasında tırnaklarını kopardığını farkedersem, şirinleri geri alacağımı söyledim. Bekleyip göreceğiz!

2 yorum:

  1. Cok sirin bir macera olmus size ;) benimki de burnuyla oynuyor senin dedigin gibi bir cok sey denedim sinunda pesini biraktim burnuyla oynadiginda gormezden geliyorum ya da neler olabilecegini be zararlarini anlaiyorum. Tamamen birakmasa da bayagi azaldi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. burnuyla oynadığı zaman, eline bir kağıt mendil veriyorum, burnunu temizlerken bunu kullanmalısın diyorum. böylece kendi temizliğini nasıl yapması gerektiğini öğrenmiş oluyor. çocuk yetiştirmek çok sabır ve emek istiyor. :))

      Sil