Sayfalar

7 Eylül 2013 Cumartesi

Balık Avı ve Gemi Yüzdürmece

Haftada en az bir gece annemlerde kalmaya özen gösteriyorum. Annem dizinden ameliyat oldu ve dışarı hiç çıkamıyor. Haftanın bir günü gidip gece orada kalıp ertesi gece evimize gelerek onların evini şenlendirmek hoşuma gidiyor. Hem de oğullarım anneanne ve dedenin varlığını iyice yaşasınlar istiyorum.

Ben böyle istiyorum da Deniz efendi ister mi bakalım?! İstemez! O da kendi açısından haklı belki de. Sıkılıyor çocuk ne yapsın!

Arada kalan ben olmayım diye, elimden geleni yapıyorum. Dün akşam dedesi ve ben, onları parka götürdük. Çok eğlendiler. Parkta antep fıstığı yedirdim, artık geleneğimiz oldu bu. Park dönüşü 12 liraya balık tutma oyunu aldım. İnce motor becerisini destekleyici bir oyun. Barış henz hiç beceremiyor tabii ki, eliyle alıp kenara koyuyor balıkları. Deniz ara sıra tutabiliyor, tutamadığında oyunu durdurup öyle tutuyor balıkları!

Dün ve bugün balık oyunu, kağıttan yaptığım gemileri yüzdürme, balkon temizliği yaptık. Çok çok keyifliydi anneanne ve dedemizin evi. Tekrar gitmek için balık oyunumuzu orada bırakacaktık ama Deniz öyle çok yalvardı ki onu da evimize götürelim diye, kıramadım.





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder