Sayfalar

7 Eylül 2013 Cumartesi

Deniz Baran Büyüyor : Anaokuluna Davet!

10 Eylül salı saat 09:00'da tanışma ve alıştırma faaliyetleri yapmak üzere Deniz Baran'ı Duatepe Anaokuluna davet ettiler! Çok heyecanlıyım!

Neden ağlıyorum ki ben yaa?!

Bebeğim büyüyor! Ben büyümesi için onu besledim, gelişsin serpilsin istedim, elimden geleni yaptım. Büyüdü. Peki şimdi niye  üzülüyorum?! Ben bu kadar çabuk büyümesini istememiştim! Elimden uçup gidecekmiş gibi. Artık benim minik bebeğim olmayacak gibi...

Her anlarını kaydetmek, asla unutmamak için başlamadım mı ben bu blog işine?! Blog tuttum, ama zamanı tutamadım. Zaman, bir nehir gibi aktı gitti avuçlarımdan.

Benim tatlı kuşum, aşkım büyümüş mü yaa?! Anaokuluna gidecek kadar büyümüş mü! Offff! yıllar gelip geçecek, ilk okul, orta okul, lise ve üniversite aynı hızla bitecek. Kanatlanıp uçacaklar, keni yuvalarını kuracaklar. Çocuklarım büyüyecek, ben de yaşlanacağım. Hepsi bu...

Ömür dediğin göz açıp kapama mesafesi kadar. Bu zamanı iyi değerlendirene helal olsun! İnşallah ben de geriye dönüo baktığımda dudağımda bir tebessüm, gözlerimde bir ışık olur. Sağlıkla ve sevgiyle geçer ömrüm, ömrümüz...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder