Sayfalar

26 Eylül 2013 Perşembe

Hayvan Gölgesi Eşleştirme

2010-2013 Anneleri Montessori Eğtimi Uygulamaları face sayfasında Gamze hanım eklemiş, ben de oradan indirdim kartları.

Yazıcım siyah beyaz olduğu için renkli çıktı alamadım. Ben de pastelle boyadım, kestim, fon kartonuna yapıştırdım. Sonra her hayvanı kesip üzerini şeffaf koli bandı ile kapladım ki dayanıklı olsun.

Saat 04:30'a kadar bunlarla uğraştım. Veee Barış tek hamlede önce bir hayvanı sonra diğerini yırttı. Kısa bir süre çıldırdım ama sonra kendime geldim :)

Barış gölgelerini eliyle gösterdi. Hayvanları gölgeleri üzerine yerleştirmeye çalıştı. Üzeri koli bandı kaplı olduğu için kaygandı, tam oturtamayınca eliyle gölgeleri göstermeye başladı. Hayvanları sordum tek tek, gösterdi. Deniz ise tüm hayvanların gölgelerini tek tek bulup yerleştirdi.

Deniz ve Barış, yine birlikte faaliyet yaparken birbirlerine girdiler. Bu kart benim hayır benim diyerek paylaşma sorunu yaşadılar. Bu nedenle oyun çok uzun sürmedi. Yine de eğlenceliydi! Uykusuz kaldığıma değdi!

İşte bizim hayvanlar ve gölgeleri eşleştirmesi etkinliğimizden fotoğraflar...







3 yorum:

  1. ben ancak bugün fırsat bulup hazırladım..yarın oynarız :)
    maşallah oğullarınada çok şekerlerrrr

    YanıtlaSil