Sayfalar

22 Eylül 2013 Pazar

Kedi Beslemece

Geçenlerde severek takip ettiğim bloglardan Kızlamıza Hatıra'da (blog yazarı Fatma Nur hanım gerçekten çok yaratıcı) gördüm, denemeye karar verdim. Orada su aygırı ve kurbağa besliyorlardı. Benim oğlanlar kedicidir. Nette araştırma yaptım ve bu boyama sitesinden tam aradığım kediyi buldum, yazdırdım, pastel ile boyadım. Bisküvi kutusunun üzerine pritt il yapıştırdım. Ağız kısmını maket bıçağı ile kestim. Resmin üzerini koli bandı ile kaplayıp dayanıklılığını arttırdım. Ağız kenarlarından da bant geçtim.

Kenarda bir kavanoz ponpon, cam taş, boncuk vardı. Verdim ellerine. Barış hepsini halının üstüne döktü. (etkinlik öncesi sıkı bir temizlik yapmıştım rahat rahat oynasınlar diye.) Çok sevdiler.  Kesinlikle tavsiye ederim!

İşt bizden kareler..

kedisini uyutuyormuş!










Deniz mavi kediyi seçti, Barış sarı kediyi. tahminlerim doğru çıktı. Kavga etmesinler diye ikisine de aynı hayvanı seçtim.İyi ki de öyle yapmışım!

Etkinlik sonrası iki oğluş da eski etkinlikleri tekrar yapmak istedi. Diş ve araba ile sayı etkinliğini tekrar yaptık biz de! 

4 yorum:

  1. Süper bir aktivite olmuş.Ne güzel eğlenmişler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tavsiye ederim. hazırlaması zor da değil :)

      Sil
  2. süper olmuş..nede güzel eğlenmiş kuzucuklarr:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol canım, fikir için teşekkürler :))

      Sil