Sayfalar

7 Eylül 2013 Cumartesi

Özbakım Becerileri : Tuvalet Temizliği

Deniz baran 2,5 yaşından beri gece ve gündüz bezlenmiyor. Ancak temizliğini geçtiğimiz haftaya kadar ben veya babası, artık kim denk gelirse, yapıyorduk taa ki geçtiğimiz haftaya kadar. Ben bir süredir ona tuvalet temizliğini nasıl yapacağını anlatıyordum, sonunda sen yaparsın len çok kolay dedim, hemen öğrendi. Artık tuvaletini yaptıktan sonra kendi yıkıyor, sonra da ova ova ellerini güzelce kendisi yıkıyıp kuruluyor. Böylece anaokuluna başlamadan önce bu aşamayı da halletmiş olduk! Kurulama kısmında biraz tereddüt ediyor, onu da bu hafta aşmayı ümit ediyorum.

2 yorum:

  1. Hayirli olsun ne guzel ogrenmis olmasi yusuf da 3.5 yasinda ve bugun Anne ben kendi popomu kaka yaptiktan sonra temizlemeyi ogrendim diyor tabiki ogrenmedi ama cok hevesli

    Isvicredeki okullar da tuvaletlerde cocukalra kesinlikle yardime tmeyip kendi baslarina yapmayi ogrenmek zorunda olduklarini soyluyorlar biz de okula baslamadan ogrensek hic fena olmayacak hazir bizimkinin de ilgisi var zaman ayirip ugrasmam gerek

    YanıtlaSil
  2. ben de ne kadar iyi niyetli olurlarsa olsun, öğretmeni bir yabancı ve oğlumun o kadar özel alanına kimsenin müdahale etmesini istemedim. elbette mecburiyet hallerinde böyle şeyler olağan ama basit bir çözümü varken neden denemeyelim ki :)) size de kolaylıklar dilerim.

    YanıtlaSil