Sayfalar

6 Eylül 2013 Cuma

Sayılar ve Renkler : Araba Çalışması

Çocuğumla Evde Neler Yapalirim facebook sayfasından bir etkinlik daha gördümacayip beğendim.

Barış Çağan için renk temalı, Deniz Baran için sayı temalı bir çalışma hazırlamaktı niyetim ancak tekerleklerin üzerindeki sayıları gören Barış "on on on" die ağlayınca ona da 1'den 10' kadar sayı azıp verdim eline.

Oyunumuz araba tekerleklerini eşleştirme esasına dayalı. İşte Resmimiz : (oynarlarken resim çekemedim)Üstteki araba Deniz için, alttaki Barış için hazırlandı. Deniz iki basamaklı sayılara ilgi duyuyor ve sürekli bu konuda bize sorular soruyor, ben de iki basamakli sayıları tekerleğin bir yüzüne, tek basamaklısını öbür yüzüne yazdım. Arabayı da netten bulup çıktısını aldım ve incecik keçe tabakalarım vardı, işe yaramadıkları için bir kenarda duruyorlardı. Hemen aklıma geldi, azıcıdan çıkarttığım araba şablonunun üstüne keçe tabakayı koydum, çizdim, sonra da eva tabakaların üzerine aktardım. Biraz uğraştımama arabalar fiyakalı oldu.


2 yorum:

  1. çok güzel olmuş.bizde bu ara iki basamaklı sayılara meraklıyız..kızım görünce zaten anne bizde yapalım dedi :) fırsat bulunca bizde yapacağız..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tavsiye ederim. kolay gelsin size de, bekliyorum paylaşımınızı :))

      Sil