Sayfalar

7 Eylül 2013 Cumartesi

Yaz Bitti.....

Her yazın bitimini inceden bir hüzünle karşılarım! Bu yaz bitiminde de burukluk yok değil içimde. Yarın Kemalpaşa'da Egeland Aquapark'a gideceğiz kısmetse. Böylelikle yazı kapatmış olacağız.

Geçtiğimiz kış, (Deniz Baran'ın rahatsızlıklarından sonra) yaşamımın en zor hastalıklarını atlattım. Rabbim beterinden korusun. Bu kış cümlemize sağlık, hayırlı bol bereketli kazanç nasip etsin, çalışalım, seneye yaza güzel tatiller yaşayalım!

2012 yazı bol yürüyüşlü, sohbetli geçmişti. 2013 yazı bol denizli, güneşli geçti. İkisinin de tadı başkaydı, ikisi de güzeldi! Ben tam bir yaz kadınıyım! Koy beni yaz başında denize, yaz bitiminde al. O kadar severim, o kadar yani...

Yaz bitti... Keşke hiç bitmeseydi! Şimdi kış için hazırlık zamanı.

5 kg taze fasulye, 5 kg barbunya sipariş ettim, yarın akşam alacağım manavımdan. Ayrıca bol bol da turşuluk siparişim var. turşuma bayılır bizimkiler! Bir ara yazarım tarifini.

10 kg domates attım dondurucuya. Benimki basit iş. Ben şişeleme usulünü bilmiyorum, bozulurlar diye de gvenemiyorum. Zaten iki küçük çocukla çok uğraştırıcı işlere kalkışamıyorum. Domatesleri kaynar suda biraz bekletip kabuklarını soyuyorum. sonra rondoda kıyıp tencerede kaynatıyorum ki fazla suyı gitsin. Soğuyunca buzdolabı poşetlerine koyup yassıltıyorum ve derin dondurucuya atıyorum. Hepsi bu kadar! Kışın acayip rahatlık oluyor. Bir de kışın çabucak yemeği ateşe koyabilmek için bir yöntemim daha var. bir günüm ayırıp bol bol soğan ve biber doğrayıp yine buzdolabı poşetlerine koyarak yasssıltıyorum ve derin dondurucuya atıyorum. Yemek yapacağım zaman, soğan biber ayıklayıp doğramakla zaman harcamıyorum. Eeeee planlarıma göre kışa çok yoğun bir iş dönemi beni bekliyor nasipse! Şimdiden hazırlanmak lazım!

İşte böyleeee.........


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder