Sayfalar

31 Ekim 2013 Perşembe

Barış Çağan : Boğaz Enfeksiyonu, Katılarak Ağlama

31.10.2013

Ekim ayı başında Deniz Baran boğaz enfeksiyonu geçirmişti. Hemen akabinde Barış'a da geçmişti aynı hastalık. Ben de doktora danışarak antibiyotik kullanmıştım ama ilaç ağır gelmişti yavruma. Yüzünde kızarıklıklar oluştu, aşırı derecede ishal oldu kuzum! Hemen atibiyotiği kestim ben de. Neredeyse 1 ay oldu ama Barış'ım düzelmedi.

Önce hırıltısı vardı kuzumun. Ihlamur, çin çayı hiçbir şey fayda etmedi. Ben de hırıltıyı sökecek bir ilaç verdim. Hırıltı kalmadı ama kuru öksürük başladı bu defa. Dün Deniz Baran'la birlikte Barış Çağan'ı da götürdük doktora. İyileşmemiş enfeksiyon dedi doktor. Boğazı kıpkırmızıymış. Yeniden antibiyotik verdi doktorumuz. Çabuk iyileşmesi için destkleyici ilaçlar da verdi. Başladık ilaca bugün.

Doktor Barış'ı muayene ederken, bir ara Barış korktu ve ağlamaya başladı. Ağlarken de katıldı. Ben bu meseleyi çok önemsememiştim. Ama önemliymiş. Kansızlık blirtisi olabilirmiş. Hastayken kan değerleri farklı çıkarmış o nedenle önümüzdeki hafta kan sayımı yapalım dedi. Böyle katılma durumlarında yüzüne üflemeliymişim! Bir de ekosunu çekelim dedi doktor. Ağlarken katılma ile ilişkisi olabilirmiş kalp rahatsızlıklarının, bu nedenle bunu eleyelim dedi. Rengimin attığını hissettim. Her çocukta istiyoruz artık bunu, bir şeyden şüphelendiğimden değil dedi ama gel de bana anlat şimdi bunu!

Barışta da Denizde de masum üfürüm var dedi doktorumuz!

Şu bir hafta bizim için çok önemli.

Barış Çağan'ın boğaz enfeksiyonu iyileşsin, biran önce kan tahlili yapılsın, ekosu çekilsin ve bir sorun çıkmasın! Allah'ım çıkmasın n'olur!

Deniz Baran'ın tedavisi başarılı sonuç versin, bağırsaklarından amip temelli gitsin ve bir daha hiiç gelmesin! Allah'ım daha kötü hastalıklar çıkmasın, bununla kalsın, yavrularım iyileşsin. Kuzularıma bir şey olmasın. Tüm bebeler iyi olsun ya Rabbim. Amin!

3 yorum:

  1. zaman zaman oluyor bunlar telaşlanma
    geçer dizanteririside geçer üfürüm ise %50 görülüyor çocuklarda
    geçmiş olsun
    Tez zamanda iyileşsinler inşallah...

    YanıtlaSil
  2. Allah sıfaa versın canım ya. Ins ıkısının de herseyı temız cıkar ve ıns. denız baranın da tanısını doctor yanlıs vermıs olsun. ya da bır an once ıyılessın. Cocukların hastalıkları cok zor.

    Ben sımdı bır arkadasın evınde kalıyorum 3.5 yasındakı cocugu oyle kotu oksuruyor kı gece onun oksurugundne benım canım yandı ama hergun krese gıdıyor. kres sorun cıkarmıyor mu dıye sordum kres de herkes oksuruyormus. doctor ılac vermıyor bu yas cocuklarda kısın sureklı kesılmeyen oksuuruk olsa bıle normal mıs. benım oglum da oksuruyor ılac vermeyeceklerını bıldııgm ıcın doktora gıtmedım bu sefer ;)

    Ins buralarda normal kl-abul edılıp oralarda antıbıyotık verılen bu oksuurk gıbıdır denız baranınkı de.

    YanıtlaSil
  3. Ben de bir aydır kendi kendine geçmesini bekledim ama geçmedi. öyle oluna mecburen götürdüm doktora. İnşallah çabucak geçer iki oğlumun da hastalıkları. Güzel dilekleriniz için teşekkür ederim. Rabbim tüm yavruları korusun...

    YanıtlaSil