Sayfalar

9 Ekim 2013 Çarşamba

Günlük Yaşam

Üçünüzü üst üste koyar, hepinizi dövebilir, hakkınızdan gelebilirim aslında dedi. Ne diyor bu adam böyle diye anlamsızca yüzüne baktım. Devam etti... Öyle güçlü olmama rağmen neden hepinizden daha ağır atlatıyorum ki ben bu hastalığı, en ufağımız Barış Çağan ve en çabuk o iyileşti dedi. Güldük halimize.

Son zamanlarımız maaile hastalıkla geçse de, kocam hariç hepimiz iyiyiz, kocam da gün günden daha iyiye gidiyor çok şükür!

Deniz Baran dün anaokuluna tekrar başladı. Sabah epey nazlandı, ağladı biraz. Ben de ağlama etme yapma nutukları atmadım. Sizin sınıfın en güzeli kim, en akıllısı, en yaramazı, en hareketlisi, en bilgilisi, en çekingeni, en en en... sordum, cevap aldıkça daha da sordum. Bu muhabbet o kadar hoşuna gitti ki, yatmadan önce hadi anne sorsana diyor. Sordukça muhabbet gelişiyor, dallanıp budaklanıyor. Senin sorularını çok seviyorum ben diyor oğluşum. Öne kardeşini uyutuyorum, kardeşi uyurken bu muhabbetimizi ediyoruz, sonra sıra Deniz'i uyutmaya geliyor.

Deniz Baran, bugün sınıfıyla birlikte huzurevine ziyarete gitti. Acaba nasıl geçti? Yaşlılarla arası pek de iyi olmayan oğluşum için bu gezi oldukça iyi olacak. Dün huzurevinde kimler kalır dedim. Yaşlı dedeler ve nineler dedi. Ama benim anneannem ve dedem orada kalmıyor dedi. Ben de İnşallah hiçbir zaman orada kalmayacaklar dedim. Çocukları olmayan yaşlılar daha iyi bakılmak için orada kalıyorlar dedim. Çocukları anne babalarını istemiyor demedim diyemedim.

Başka neler yaptığıma gelince... Kafayı kilolarıma taktım. bu meseleyi hayatımdan tamamen çıkarabilmek için Ebru Şallı ile pilates yapıyorum, diyet yapıyorum. Buna dair bir yazı hazırlıyorum ama yazımı kilo derdim bitince yayınlayacağım.

Çocuklarla faaliyet yapamadım bu aralar. Hastalık ve kilo mücadelem bir adım öne geçti son dönemde.

Kendime bakım yaptım, kuaföre gittim. Saçımı kestirdim, dip boya yaptırdım.. Haftaya bayram ya, kendime çeki düzen vereyim dedim.

İşteeee böyleeeee...

Her şey bi yana da niye kilo veremiyorum ki ben yaa!

2 yorum:

  1. Gecmıs olsun hepınıze. ıns. son hastalıgınız olur bu kıs.
    Kres oncesı yaptıgınız muhabbet gercekten yaratıcıymıs cok hosuma gıttı
    Ben de Yusufa Huzur evınden bu Sabah bahsetmıstımç Keza kutuphanemızın ust katında bır yaslılr evı bulunuyor bu Sabah da bır teyze bız kutuphaneye gırerken bızımle ayakustu kıonustu ve cocuklaır sevdı. Sabah teyzenın nerde oturdugunu yalnız oldugunu anlattım yusufa ama ben su sekılde anlattım kı Avrupa sartlarında yalan ya da eksık soylemıs sayılmam heralde ;)
    Oglum dedım bu teyze ve amcala rburda yalnız oturuyorlar kımselerı kardeslerı anne ve babaları hata cocukları da yok dedım. zaten burdakıler cocuk da yapmıyorlar ya ;(

    Zayıflama macerabda sana basarılar ıns. ıstedıgın gıbı olur

    YanıtlaSil
  2. cok gecmis olsun,huzur evi nasil gecti bende erak ettim. hakkaten bir kac jafta once sizin yazinizdan sonra bende karar vermistim kilo vermeye onu bile unutmusum ne olacak halim Allahim :) 5 kilo aslinda soylmesi kolay ama ahh ahh gitmiyor istee!!!

    YanıtlaSil