Sayfalar

31 Ekim 2013 Perşembe

Nazar!

31.10.2013
Dün hastane dönüşü adliyede küçük bir iş vardı, Deniz babası ile kaldı, arabayı tamirciye gösterdiler. Evvelce bizim arabaya çarpıp aynasını kırmıştı birileri, onun fotoğrafı çekilecekmiş. Ben de Barış'la adliyeye gittim.

İşimi hallederken Barış'ım etrafta dolanmaya başladı. Bir adam (ki savcıymış sonradan öğrendim) kaç aylık dedi, 21 dedim. Benim de çocuğum 26 aylık ama daha yeni yeni böyle konuşuyor dedi. Ben de her çocuk farklı, ben çok egzersiz yapıyorum dedim. Benimki 9,5 aylık yürüdü dedi. Bu da öyle, abisi 10 aylık yürüdü, bu 9,5 aylık dedim. Başka personel de birbirine sordu, seninki böyle net konuşuyor mu, bu kadar anlaşılıyor mu diye... Öyle mi böyle mi derken işimiz bitti. Çıktık adliyeden. Kocamın da işi bitmiş. Arabaya binerken çocuğumun başını arabanın kapısına çarptım, göz altı şişti yavrumun! Al sana nazar! Gel de inanma! Öyle üzgünüm ki....... Offfffffffff!



2 yorum:

  1. Allah nazardan saklasın. benım ılk cocugum da herseyı cok erken yaptı ama 2. sıyle cok ılgılenemedıgım ıcın olsa gerek 1.5 yasında hala konusmauyor ama dedıgın gıbı her cocuk farklı konuma becerısı bekleten cocuk baska yeteneklerını o sırada gelıstıryordur. hepımız aynı olsak dunya cekılmez olurdıu degıl mı ;)

    Bol bol Maasallah demek gerek. ben artık cocuklarla ılgılı yayınlarıma bıle Nazar duası koymaya basladım ;)

    YanıtlaSil
  2. canım çok geçmiş olsun nazar elbette var sen hemen kuzucuğuna bir nazar duası oku...

    YanıtlaSil