Sayfalar

21 Kasım 2013 Perşembe

Artık Başka Biriyim...

Artık başka biriyim.
Belki de aynıyım bilemiyorum.


Yüreğimin sesini dinledim.
Özümü buldum.

Mutluyum.
Sık sık ağlamaklı oluyorum.
Sık sık gülümsüyorum.
İçim ferahlıyor, hafifliyorum.
Başka bir gözle görüyorum sanki dünyayı.
İşte bu benim diyorum.

Bazı kararlar aldım, uzun zamandır kalbimden geçiyordu ama bir türlü yapmak istediğim şeyi yapamıyordum. Hayat telaşına kaptırmıştım kendimi. Sonra her şey biranda oldu. Bunda yaşadığımız sıkıntıların büyük etkisi oldu. İnsan bir çıkar yol arıyor. Debelenip duruyor bir sürü olumsuzluğun orta yerinde. Sonra... Her şeyin düzeleceğine dair o inanç, dua...

Daha fazla anlatsam mı bilemedim.

Gizli mi kalmalı aşikar mı bilemedim.

Ben benim işte. Daha mutlu bir ben var bende benden içeri! Hayatımızı birçok yönüyle anlatmaya, paylaşmaya çalıştığım bu güncede, buna da yer vermek istedim.


Hayat güzel!

Çok şükür!

2 yorum:

  1. Ne güzel uzun bir aradan sonra senden bunları duymak!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağolasın canım. her şey güzel olacak İnşallah.

      Sil