Sayfalar

12 Kasım 2013 Salı

Aslanlı Beyzbol Oyunu

Bu faaliyeti Kızlarımıza Hatıra'da görmüştüm. Sevgili Fatma Nur kızları için tavşanlısını hazırlamıştı. Ben de benim azmanlara aslanlı hazırladım.

Kenarda karton kolim duruyordu. Bir yüzünü turuncu fon kartonu ile kapladım. Üzerine aslan yüzü çizittirdim kendimce. Ağız kısmına diş bile yaptım :)

Bugün ortalığı toparladım, çamaşır suyu ile sıkı bir temizlik yaptım. Malum benim büyük oğlum rahatsız ve temizliğin çamaşır suyu ile yapılması elzem.

Sonra da çıkardım aslanımızı, dün aldığımız küçük topları ve bezbol sopalarını (10 küçük top ve 2 beyzbol sopasını 10 liraya aldım.).

Barış eliyle atmayı tercih etti. Deniz önce sopayla denedi, pek olmadı, o da eliyle attı. Ben de katıldım.

Oyun kısa sürdü ama eğlenceliydi. Bu oyunu sık sık çıkarıp oynayacağımızı düşünüyorum. Zira evvelce yaptığım bul tak oyununu  haftada 2 - 3 kere oynuyoruz. :)

Tavsiye ederim.

İşte resimler..

korsanmış burada

abisinin korsan olduğunu gören fındık dayanamaz, o da olur korsan.



aslanın yelelerini denizle birlikte yapıştırdık.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder