Sayfalar

7 Kasım 2013 Perşembe

Barış'ımın Hipoekoik Solid Nodül Meselesi ve Genel Kontroller

Uzun zamandır aklımdaydı Barış'ıma kan sayımı yaptırmak. Doktorumuz ağlarken tıkanmasının nedeninin demir eksikliği olabileceğini söyleyince, hemen testlerini yaptırdık.

Tiroid hormonlarına da baktırdı doktorumuz, kan sayımına da. Nodül için ultrason çektirdik. Sonuçları bugün gösterdik.

Tiroid hormonları gayet yerinde oğluşumun. Kanı da normal ama alt sınıra yakınmış. O nedenle tıkanıyormuş. Şurup verdi, o kadar.

Nodüle gelinceee.. Evet bir nodül var hala.Ve hala hipoekoik solid bir nodül, yani çalışmayan yapıda. Bir parça küçülme var. Ama hiiiç nazara alınacak bir nodül değil, sorun yok, korkulacak bir şey değil dedi doktorumuz. Geçen seneden beri yapılan tüm tahlillerini ve ultrasonlarını da götürdüm karşılaştırma yapabilsin diye. Doğumda tsh hormonları yüksek çıkmış dedi. Evet, sanırım benden kaynalanıyor, ben kendimi boşladım, sıra bana gelmedi daha dedim...

Şimdi sırada Barış'ımın içe basma sorununun kontrolü var. İlk fırsatta bu mesele üzerine eğilmek istiyorum.

Haydi geçmiş olsun!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder