Sayfalar

21 Kasım 2013 Perşembe

Hastalıkta sona doğru... İnşallah!

Bugün güzel bir gün.Çok şükür bu günümü veren Rabbime!

Dün hastaneye gittik. Bir gün öncesinde Deniz Baran'ın kakasında yine bir kese (amipal dizanteri vakası nedeniyle tedavi görüyoruz)gördüm.Her şey çok güzel giderken böyle bir başa dönüş beklemiyordum. Dünya başıma yıkıldı desem yeridir. Doktoru aradım, bizi hemen DEÜ'ye sevkedeceğini, 10 gün orada yatabileceğimizi söyledi. Ne kadar üzüldüğümü anlatamam. Anneyim, parça parça bölündüm!

Dün hastaneye gittik apartopar. Gaita testi yaptırdık. Temiz çıktı! Çok şükür. Ama her seferinde amip çıkmayabilir dedi doktorumuz. Şüphelendiğin durumda kakayı al ve hemen hastaneye getir dedi.

Testin temiz çıkması beni çok çok çok mutlu etti. Tarifi imkansız. Çok çok çok şükrettim.

Son br hafta daha antibiyotik kullanacağız. Sonrasında hastalığın tam olarak kazınıp kazınmadığını anlamak için ileri tetkikler yaptırmak üzere DEÜ'ye gideceğiz nasipse.

Bugün birkaç faaliyet yaptık, onu başka yazımda anlatırım.

2 yorum:

  1. cok iyi ya hadi hayirlisi. haftaya kadar hicbirseyi kalmaz insallah. sonuca hepbirlikte seviniriz. Rabbim dha zoruyla sinamasin bununla gecmis olsun insallah Canim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah canım. çok çektk bu hastalıktan gerçekten. Allah beterinden korusun.

      Sil