Sayfalar

6 Kasım 2013 Çarşamba

Hayat Güzel!

Karanlık gecelerden aydınlık sabahlara ulaştıran Rabbim'e hamd olsun.

Yüreğimi açıp genişleten, yaşama sevinci veren Allah'ım sana şükürler olsun.

Çocuklarım, oğullarım, aşklarım... Seviyorum len sizi!

Ne tür hastalıklardan korktuğumuzu anlatmadım hiç, anlatmayacağım, anmayacağım adlarını... O nedenle yaşadığım travmayı da anlatamam yeterince. Ama önemli değil artık hiçbir şey. Hayat güzel...

Bugün kontrollerimiz vardı. Barış Çağan'ım iyileşmiş tamamen. Boğaz enfeksiyonu gitmiş. Hırıltısı hiç kalmamış çok şükür. Kan tahlilleri yaptırdık, yarın sonuçlarını alacağız. Gerekirse demir desteği alabiliriz. Sorun değil.

Barış'ımın hipoekoik solid nodülü için de kan testleri yapıldı ve ultrasonu çekildi. Nodül yerli yerinde duruyor. Yarın kontrole götürdüğümde eski ultrasonlarını da alayım yanıma. Bu beni biraz endişelendiriyor. Bugün DEÜ'de kontrolü vardı ama abisinin rahatsızlığı nedeniyle oraya götüremedim, aynı tetkikleri Karataş Hastanesinde yaptırdım. Doktorumuz Gülcan Çelik, işinde uzman. Amerika'da tahsil yapmış. Bu bizim için büyük bir şans. Abicik iyileşsin, Barış'ımı DEÜ'ye de götüreceğim nasipse.

Deniz Baran'ımın iyileşme süreci devam ediyor. İki gecedir kesintisiz uyuyoruz çok şükür. Karın ağrıları ara ara oluyor, kakası düzelmeye başladı. Tam bir iyilik hali yok ama süreç iyi işliyor. Serum tedavimiz 3 gün daha uzatıldı. Antibiyotik tedavisi 14 gün sürecek.

Günler su gibi akacak ve oğluşum iyileşecek İnşallah.

Çaresiz değil derdimiz çok şükür.

Ne demiştim? Hah evet, hayat güüzeeeeeellllllllllllllll!!!!

6 yorum:

  1. :)) ne enerji dolu bir yazi buu, tam da suan ihtiyacim olan herseyi depoladim,gercekten hayat guzel, her sey gelir gider Rabbim can sagligi versin. Cok opuyorum kuzulari :)

    YanıtlaSil
  2. Çok sevindim inşallah tez zamanda tamamen düzelirler de bir oh dersiniz ailecek.Çok geçmiş olsun...

    YanıtlaSil
  3. gecmıs olsun ıns. kuıcugun de testlerı ıyı cıkar Rabbım caresız dert vermesın.

    YanıtlaSil
  4. Hepinize çok çok teşekkür ederim arkadaşlar. Tedavimiz devam ediyor. Geçecek, her şey yoluna girecek İnşallah.

    YanıtlaSil