Sayfalar

30 Kasım 2013 Cumartesi

Kaka Meseleleri!

Dün Deniz Baranın okuluna takvim çekimlerine gittik. Sonra da hastaneye... Deniz Baran'ın kontrolü vardı.
Doktorumuz, artık iyileşmiş ama kaka tahlilini görelim dedi.
İyileştiğini duyunca acayip sevindim!

Kabımızı aldık, beklemeye başladık!
Bu arada kocam aşırı ve de taşırı yoğun olduğu için ben iki oğlumla tek başıma gittim hastaneye! Aman bana Maşallah!

Bekleme salonunda oturup kakayı beklemeye başladık.
Bekle Allah gelmez kaka!
Oğlum diyorum kakaya odaklan! Odaklanmak ne demek diyor haklı olarak çocuk. Sadece kakayı düşün, kakam gelsin kakam gelsin diye içinden söyle diyorum. O da diyor yok ben dışımdan söyleyim! İyi söyle ne yapayım yeter ki gelsin diyorum.

Aldım bir iki poğaça meyve suyu. Dedim ye de gelsin kakan! Tamam dedi. Çok geçmeden mutlu haber geldi! Anneeee, kakam geldiii! Bu duyduğum en güzel haber! Aynı sözü sofradayken söylediğinde bu denli mutlu olduğumu söyleyemeyeceğim! Neyse, görevli hastane personeli bizi tanıyor artık iyice, Barış'a bakarak oldular da ben de kaptığım gibi Deniz'i koştum tuvalete.

Ay aman anne kabı bana değdirme, değdirince kaçıyor kakam derken ederken dur aman bi dakka offff! Kaçtı kaka tuvalete! Ay nasıl kaçırırım yaa çocuğum haydi bir daha yap noluuurr! Yok ki bitti kakam!

Haydaaaaa! Nolacak şimdiii?! Üzüntü ve muz kabuğu! Ehh bekleyeceğiz mecburen!

Bu arada yanlış bir sinyal daha geldi! Koştuk tuvalete, olmadı! Barış'a seslendim haydi gel biz tuvaletteyiz diye, ı ıh dedi sonra arkamızdan bastı yaygarayı! Tam bir delilik hali!

Hazır beklerken ben de kendime tahlil yaptırayım dedim. Barış'ı doğurduğumda oğluşumun topuk kanında tsh değerleri yüksek çıkmıştı. Hatta ultrason çektirdiğimizde hipoekoik solid nodül var dedilerdi de hayatım film şeridi gibi gözlerimin önünden geçtiydi! Düzenli aralıklarla kan tahlilleri yaptırmıştık ve hepsinde tsh değerleri normal çıkmıştı, hal böyle olunca anneden gelen bir sorun olabilir, aman ihmal etmeyin kendinizi demişlerdi taaa 22 ay önce! Ben de anca fırsat buldum, kan tahlili yaptırayım dedim. Uzattım kolumu!

Deniz ağlar, Barış ağlar! Deniz neden ağlıyorsun oğlum sana bir şey yapmayacaklar! Ama anne seni delicekler! yahu delsinler minicik bir şey, sana ne kiii! Yook anne delmesinler! Hadi gidelim hadi gidelim! Barış da abisi ağladığı için ağlar! O sırada görevli personel açlık şekeri de istemiş doktorunuz aç mısınız dedi. Kahvaltı ettim dedim. Şekerim yüksek çıkarmış, doğru sonucu alamazmışız! Yarın sabah aç gelebilir misiniz dedi, ay aman canıma minnet! Miiis gibi oldu bu! Kabımızı, tüplerimizi aldık, eyvallah dedik, yola revan olduk!

Deniz dedi eve gitmeyelim, Barış dedi paaaka paakaa!
Dedim tamam hadi binelim otobüse, Bahçelievler parkına gidelim!

Yolda Barış uyudu, Deniz uyudu! E ne anladım ben bu işten?
İneceğimiz durağa gelince haydi dedim Deniz'im uyan! Sırtımda çanta, kucağımda Barış, Deniz kolumdan tutar, aman bi koşuşum var kiii... Off yani! Bu sırada dizimde bir yaşlık hissetmekteyim, rüzgar estikçe efil efil geliyor! Baktım bir benzinci. Ayy bi sevindim! Dedim bebek alt değiştirme ünitesi var mı? O ne ki diye baktı bana görevli arkadaş sonra da yok ama arka tarafta masamız var dedi. Arka tarafa gittim, masada 7-8 erkek oturuyor. Hepsini nasıl kaldırayım? Parka gittik, Barış'ımı banka uzattım, üstünde parkası, hemen altını değiştirdim, içlik, kazak, pantolonu hazır etti ve 2 dakika içinde çocuğu tepeden tırnağa parkasının içinde değiştirdim. Ama bu iş anlattığım kadar kolay olmadı, zira yan bankta oturan yurdum teyzeleri senin evin yok mu, çocuk üşüyecek, yazık değil mi diye klasik söylemlerine başladılar! Dedim canım burnumda zaten azıcık hak verin! Elbette bu sözüm işe yaramadı! Onlar söylenmeye devam ederken ben de sesli sesli la havle çektim! Sonra da çocuklarla birlikte kuşlara yem attık. Parkta biraz oynadılar ama orayı pek sevmediler. Huzursuzluk çıkardılar. Ben de topladım tası tarağı eve gittim.

Ne gerek vardı ki o yorgunlukla parka gitmeye?! Hadi kırmayım çocukları dedim ama saçma sapan bişey oldu doğrusu!

Bu sabah Deniz kakasını yapınca doğruca tahlile götürdüm, kendim de verdim kanımı. Pazartesi çıkacakmış benim sonuçlar. Deniz'in temiz çıktı. Biz de kutlamak için Nuh'un Gemisi Çocuk Oyun Parkı'na götürdük onları. O da başka yazımda.

takvim çekimi sonrası oğluşlarımın fotosunu çektim.


Haydi bana eyvallah.





hastaneden çıkınca parka gittik, eğleniriz dedik ama çok huysuzlardı! burnumdan getirdiler!



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder