Sayfalar

14 Kasım 2013 Perşembe

Renk Eşleştirme

Barış'ıma renkleri öğretmek için bir aktivite hazırladım. Benzer çalımalar çok yapıldı. Ben de bu etkinliği atlamak istemedim. Barış'ım ara ara karıştırsa da severek yaptı. O başardıkça Deniz ve ben alkışladık.

Hazırlamasını Deniz'le birlikte yaptık.

İki parça düz karton
1 paket elişi kağıdı (10 renk)
Daire kalıbı için iç içe geçen kovalardan bir adet
Maket bıçağı, stick yapıştırıcı, makas, perde çobanı

Kartonlardan birine 10 daire çizip çıkardım.
Elişi kağıtlarının her birine aynı kalıpla 3'er daire çizdim.
Çıkardıım dairelere önlü arkalı elişi kağıdı yapıştırdım.
Kartonları üst üste yapıştırıp kalan son elişi daireleri boşluklara yapıştırdım.
Önlü arkalı elişi kağıdı yapıştırılan dairelerin ortasını çöpşişle deldim ve perde çobanlarını taktım.

Yapıştırma işinde Deniz Baran yardımcı oldu.

Barış uyanınca eşleştirme çalışmasını iki kardeş güzelce oynadı.

İşte çalışmamızdan resimler...









6 yorum:

  1. ne güzel oynamış kuzucuklar,bizim de daire takıntımız var en kısa zamanda dairelisini de yapacağım:)keyifli zaman geçirdiğinize sevindim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. birbirimizden aldığımız fikirlerle hayat daha renkli. sevgiler.

      Sil
  2. maşallah paşalara, benim oğlum eşleştirme oyununu pek sevmiyor umarım daha zamanı vardır diye düşünüyorum yada onu da oynamayı versin diyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. her çocuk her oyunu sevmeyebiliyor. zamanla belki sever. anne larak en iyi siz tanırsınız oğlunuzu. en güzelini yapıyorsunuz zaten. sevgiler.

      Sil
  3. Ellerınıze saglık. benım kucugun de ıhytıyacı var renk calısmalarına. benım merak ettıgım kucuge sordugunuzda ya da ogretmek ıstedıgınızde buyukolan hemen rengı soyleyıp atlayıp kucugun oynamasını engellememdı mı? benımkıler heralde bırlıkte oynasalar onc eben yaopıcam kavgası cıkar ;( yıne de tahmın bu bır denemek gerek

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu çalışmayı önce Deniz'e yaptırdım. bunun bebekçe olduğunu söyledim. kardeşi çalışırken hemen o da atladı yine de. sıraya koydum, bunu sen yap, bunu kardeşin yapsın dedim. zaten sıkıldı hemen. küçük yerleştirirken yanlış yaptığında ı ııııı, doğru yaptığında aferiiinn dedik birlikte. ona da sorumluluk verince işler biraz daha kolay oluyor. haaa bizde kavga çıkmıyor mu, çoooookkkk! bi ara kavgalarından o kadar sıkıldım ki hiç etkinlik yapmadım bir süre, içimden gelmedi! yavaş yavaş yeniden başladım etkinliklere, kavga ederseniz kaldıracam bir daha da etkinlik yapmayacam diyorum. tehditle iş yürüyor mu, vallahi nispeten işe yarıyor büyükte :D kolaylıklar dilerim, iyi eğlenceler

      Sil