Sayfalar

12 Kasım 2013 Salı

Şehir Gezmeleri...

Deniz Baran hastalanmadan önce çok güzel bir hafta geçirmiştik. Yazmaya hiç zamanım olmamıştı.

22 - 25 Ekim (salıdan cumaya) arasında çocuklarınızı saat 13'te alın, öğleden sonra öğretmenlerimizin mesleki eğitim seminerleri olacak dediler. Ben de öyle yaptım.

İlk gün öğle vakti hemen eve gitmek istemedim. Güneş pırıl pırıl parlıyordu. Konak'a yürüyelim mi dedim, tamam dedi benim bıdıklar. İki oğlan bir ana düştük yola. Oğlumun okulu ile Konak meydanı arası 2 durak. Minik adımlarla ulaştık meydana. Bir süre orada takıldık. Kuşlara yem attık. Meydanda saat kulesinin aldında otururken oğullarım koşturdu.

Her şey çok güzeldi. Bizimkiler eve gitmek istemedi. Birlikte vapura bindik. Barış vapurda çok korktu. Hatta o kadar ağladı ki, inmeye karar verdim. Tam inecektik, sürme iskeleyi ittiler, kaldık vapurda. Bir süre sonra oğluşum sustu. Sarıldım, yatıştırdım onu.

Doğruca Karşıyaka'ya geçtik. Hava o kadar güzeldi ki çoluk çocuk ayyakkabılarımızı çıkarıp çimlerde yürüdük.

Ben bir çay içtim. Deniz havası aldık ve aynı şekilde vapura binip Konak'a geçtik. Ben otobüse binmek için ne kadar acele etsem de nafile. Benimkiler çimlerde yuvarlanıp tepişmeye devam ettiler. Eve dönerken herkes bitkin ama mutluydu! Deniz o kadar yorulmuştu ki bir daha evin yakınındaki parka gidelim, uzağa gitmeyelim dedi.

Deniz her ne kadar bunu dese de, ikinci gün tekrar uzağa gitmek istedi. Bu kez Alsancak Limanının yanındaki parka gittik. O gün de güzel eğlendiler, fotoğraf çekmedim ama iyidi yani.

Üçüncü gün Göztepe iskelesine gittik. Deniz kenarında takıldık. Karabatak gördük, koşuşturduk. Çok eğlendik. Göztepe'de üst geçitten geçtik. Güzelyalı parkına gittik. Oğlanlar sallandı, kaydıraktan kaydı. Atıştırmalık kaju alıp yedik. Sonra da çok sancılı bir yürüyüşle otobüs durağına gittik. Eve gelene kadar canımız çıktı.

Ertesi gün evdeydik. Pazar günü Deniz Baran'ın doğum günü vardı. Birlikte Nuh'un Gemisi'ne gittik. O da başka bir yazıda..

Bu fotoğraflardan bir hafta sonra Deniz hastalandı. O zamandan beri evdeyiz.