Sayfalar

13 Kasım 2013 Çarşamba

Suya düşen...

Sen ne kadar plan yaparsan yap, kader bildiğini okur. Neler hazırlar insana neler neler...

Plan şuydu : Deniz Baran anaokuluna gidecek, annem Barış Çağan'a bakacak. Ben de iş yaşamına döneceğim.

Ama olmadı... Annem diz ameliyatından sonra günlük yaşamına hala dönemedi. Kendi işini görüyor ama ağrıları geçmiş değil.

Deniz Baran anaokuluna başladı başlamasına ya, şu dizanteri meselesi çıktı. Kasım sonuna kadar raporlu oğluşum. 2 haftadır antibiyotik tedavisi görüyor ve hala günde 5-6 kere kaka yapıyor. Düzelemedi bir türlü. 1 hafta daha antibiyotik kullandıktan sonra 1 hafta ara verip DEÜ'ye gideceğiz. Endişeliyim. İnşallah her şey yolunda gider.

Ben de elbette çalışamıyorum. Oğullarım iyi olsunlar da... Ben bir süre daha çalışmayıvereyim.

Hayat garip.

Rabbim beterinden korusun (ben böyle dua edince Deniz Baran veteriner dediğimi düşünüyor ve o da kötü hayvanlardan koruması için Allah'a dua ediyor.)

2 yorum:

  1. Allah sifaa verir ins bu gumler de gececek. Ins sen de bir an omce baslayabilirsin cakismaya. 2 cocukla zor tabiki. Allah denizi koti hayvamlardan da korusun tabiki ;)

    YanıtlaSil
  2. hem annenize hemde oğlunuza çok geçmiş olsun.. bazen böyle ufak plan değişikliği yaptırıyor hayat.. allah sağlıktan ayırmasın gerisi olur inşallah...

    YanıtlaSil