Sayfalar

5 Aralık 2013 Perşembe

Çılgın Tempo

Sabah Kalktım. Saat 07:30 civarıydı!

Oğlanların çiş kaka meselelerini hallettim.

Kocamla kendime kahvaltı hazırladım, oğlanlara patates kızarttım.

Kocamla kahvaltımızı ettik, sofayı topladım, bulaşık makinesini boşalttım.

6 tane biberon yıkadım.

Çorba yaptım.

Çocuklar acıktı ve onlara kahvaltı hazırladım. Kahvaltılarını ettiler ve topladım.

Evi topladım, yere serdiğim battaniyeleri çırptım, halıları süpürdüm.

Barış bir iki aktivite istedi, halka ve kutu dediği bultak oyunumuz.. Onu çıkardım, oynadı, kaldırdım.

Çarşafları ve yastık kılıflarını değiştirdim

Mutfak tezgahını sildim.

1 makine çamaşırım kurumuş, katladım, yerleştirdim.
1 makine çamaşır yıkandı, astım, 1 makine çamaşır daha yıkadım, onları da asacağım.

Kıymam vardı, köfte yaptım (hazır harç kullanmıyorum), buzluğa attım.

Çantayı kontrol ettim, eksikleri tamamladım

Kocamın söylediği bir dilekçeyi yazdım.

İki oğlumu hazırladım, giydirdim

Kendim hazırlandım.

Dışarı çıktık, postaneye gittik, kapalıymış, halledemedik işimizi. Saat 13:05'ti.

İki oğlumla birlikte minibüse bindik, parka gittik.
1 saat kadar oynadılar, kocam da oraya geldi, hoş bir sürpriz oldu.
Yarım saat daha oynadılar, birlikte yola çıktık.

Ben kocam ve oğullarımdan ayrıldım, postaneye gittim, işimi hallettim. Markete gittim, alışveriş yaptım, eczaneye gittim vitamin aldım (bu tempoya vitamin şart!) Başka bir markete gittim, doğal zeytinyağlı sabun ve ıvır zıvır aldım. Kocam telefon açtı, lokma dağıtıyorlarmış, çocuklar yemiş, yetmemiş, gittim onları aradım, bulamadım.

Eve döndüm. Aldıklarımı yerleştirdim.

Geldim bir ohhh dedim bilgisayarın başına oturdum, face'de takıldım ve bu yazıyı yazdım.

Şimdi Barış'ı uyutacağım ve kendime geleceğim biraz. Saat 16:00 ve yazımı burada bitiriyorum. Haydi bana eyvallah!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder