Sayfalar

3 Aralık 2013 Salı

Tiyatro Günü :Kırmızı Başlıklı Kız

Uzun zamandır tiyatroya gitmek istiyordum. Tabii ki çocukları bırakıp gitme imkanım yok. Bari çocuklarım bu zevkten mahrum kalmasın dedim. Tiyat Ro Elma'nın Kırmızı Başlıklı Kız adlı oyununa gittik geçtiğimiz pazar. Kocam oyuna girmedi, ben ve oğluşlarım keyifle izledik. Masala hoş bir bakış açısı getirmişler. Çocuklara çaktırmadan öğütler de veriyordu arada! Ben çok sevdim, tavsiye ederim! Oyun Gazi Orta Okulundaydı. Bahçesinde otoparkı da var, sorun yaşamadık. (Bremen Mızıkacıları Selahattin Akçiçek Kültür Merkez'nde, ona da 24 Aralıkta gideceğiz nasipse)

Oyundan çıkınca Kıbrıs Şehitleri'nde parka gittik, park küçük diye Deniz memnun olmadı!

Biraz gezdik, kabanını çıkarmak istedi, hayır mayır derken kabanı hakkında bize bildiği kötü kelimeleri söyledi (bıçak, ee çiş kaka iğrenç). Meğer Barış'a aldığımız kabandan o da istiyormuş. Ona da alacağız en kısa zamanda, bu arada evde kullanmadığımız evvelce hediye gelen bir montu giymesini teklif ettim, sevinerek kabul etti!

Ama cidden o kadar huysuzluk etti ki, burnumuzdan getirdi Deniz Baran! Ertesi gün, oyun kısa sürdüğü için moralim bozuldu ondan huysuzluk ettim  dedi. Şu yazıyı yazarken hadi annecim hayırlı uykular olsun diyorum o da (konuşamadığı için bana sinirlendi) hayırlı ölümler olsun, uyucam ve bi daha kalkmıcam dedi! Ya Rabbim bu günlerde Deniz ne kadar huysuz böyle! İmdaaaat diyip kaçasım, alıp başımı gidesim var! O derece yani!

oyun öncesi bekleme salonundayız

bekleme salonunda gezerken...

oyundan kareler


Barış korktuğu için başlarda kucağımdaydı.

Deniz oldukça eğlendi!

ilgiyle oyunu izliyorlar

gülüyorlar ya dünyaya bedel!

tiyatro çıkışı





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder