Sayfalar

1 Ocak 2014 Çarşamba

Mutlu Yıllaaaarrr

2014 yılının ilk gününden merhabaaa!

Uzun uzun ne var ne yok anlatacağım daha müsait bir zamanda ama şimdilik sadece bir merhaba diyeyim dedim.

Deniz Baran'ın okulundan, yılbaşı partisinden söz edeceğim,
Deniz Baran'ın tahlillerini anlatacağım.

Barış Çağan'ın bal kaymak oluşundan söz edeceğim...

Bir de bugünden itibaren Şafi mezhebine geçtim. Hanefiliğe göre çok katı kuralları var ama kolaylıkları da var. İşte böyleee...

Haa bu arada bir klasik daha gerçekleşti ve milli piyango biletime amorti bile isabet etmedi. Hayatımıza kaldığımız yerden  devam edeceğiz yani :)


1 yorum:

  1. merhaba ben de uzun suredır hem kendı hem de komsu bloglara bakamadım. Yazdıklarını merak ettım sımdı ıns. denız baran ıyıdır. bır de hayırlı olsun gerçekten de ıkı mezhebın de bırbırıne gore kolay ve zor yanları olıyor

    YanıtlaSil