Sayfalar

26 Şubat 2014 Çarşamba

Akıp Giden Hayata Dair...

Uzun zamandır yazmamışım. Bunda pekçok neden etkili....

İlk önce biraz kızgınlık gibi bir şey var içimde. Biraz kırgınlık gibi bir şey... Tam tarif edemiyorum. Ama bu kadar da olmaz ki canım diyorum! Deniz Baran bilgisayarımı yine kırdı. Kocam uzun uğraşlardan sonra evdeki 3 laptoptan kırık dökük bir tane elde etmeyi başardı. Şu anda kullandığım laptopun klavyesi harici klavye! Kendi klavyesi çalışmıyor. İçim soğudu. Yani 4 yaşı doldu artık! Neden kırıyor, neden bu kadar zarar veriyor eşyalara anlamıyorum! Çok üzülüyorum. Evde sağlam bir şey kalmadı. Geçen gün TV'nin üstünde duvara çakılı olan rafı (ki biz çocuklardan uzak tutacağımız eşyalar için o rafı çakmıştık) söktü! TV'nin altındaki rafın üstüne çıkmak isterken, üst taraftaki rafa asıldı. ve söktü! Çok hareketli...

Ben genelde geceleri yazıyordum. Geceleri son zamanlarda CMK nöbeti açmaya başadım. Haliyle zor oluyor hem nöbet, hem ev işi, hem zaman zaman da gece nöbetleri ertesi güne adliyeye sarkıyor, adliye işi... Yoruluyorum. Dün gece çocukları uyuturken uykuya dalmışım, öylece uyumuşum sabaha kadar.

Her hafta bir gün oyun grubu yapıyoruz arkadaşım Lütfiye ile. Onun oğlu Toprak hem Deniz hem Barış ile çok güzel anlaşıyor. Acayip de sevimli Maşallah. Ben anne olduktan sonra kendi çocuğum dışındaki çocukları çok seven biri olamadım. Ama Toprak başka. Geçen hafta sıra bendeydi. Toprak hasta olduğu için gelemediler. Bu cuma gelebilirler İnşallah. İnternetten gördüğüm oyunları hazırladım. İnşallah güzel zaman geçirebiliriz.

Birazdan temizlik yapacağım. Bir robot olsa, eve salsam ışık hızıyla hareket etse ve tüm evi temizlese... o kadar isterdim ki.. Öyle sevmiyorum şu ev işini...

Hayat akıp gidiyor hızlaaa.... Ben yetişemiyorum. Yetişmem de gerekmiyor aslında. Farkına varmak önemli. Neden yaşadığının farkına varınca, kabullenebiliyor insan.


1 yorum:

  1. akip gidiyor hayat hele de sen calisiyorsun maasallah demek gerek telizligini de kendin yapiuorsun. oyun grubunu da yapabiliyorsun arkadasinla birlikte. cocuk her kirdigi seyde birseyler ogreniyor boyle dusunmek gerek ama anliyorum insan yipraniyor

    YanıtlaSil