Sayfalar

2 Şubat 2014 Pazar

Hayata Dair

"Ey hayat! Bana neler sunuyorsun? Ne kara günler, geceler barındırıyorsun ardından aydınlık sabahlara ulaştırdığın?! Yaşadığım her şeye şükürler olsun. Sabırla geçireceğim son bir hafta için geri sayım başladı. Bana dünyanın en güzel nimetini veren Rabbime hamd olsun. Yüreğim umut dolu. Kalbimiz kararmasın, umutlarımiz körelmesin." diye dua etmiştim Deniz Baran'ın tahlil sonuçlarını almadan evvel.

Rabbim dualarımı kabul etti. Deniz Baran'ın tüm tahlil sonuçları tertemiz çıktı. 


Arada farklı hastanelerde yaptırdığımız ve bozuk çıkan testler olmasa, Kasım başından beri amiple ilgili bir sorunumuz da olmayabilirdi. Amma ve lakin kafamızı karıştıran, hayatımızı alt üst eden bir sürü test sonucu var elimizde. Nediyelim, bir rüzgardı geldi geçti...

Buradan çıkan derslerden en önemlisi, kesinlikle çocuklara dışarıdan bir şeyler yedirmemek gerekli! Ne varsa evde olacak! 

30 Ocakta Barış'ım Çağan'ım 2 yaşını doldurdu. Artık kocaman bir delikanlı oldu fındığım :)


"Iki sene önce bugün dünyalar tatlısı pamuk prensımi küçük fındıgımı sarı civcivimi twety oglusumu dünyaya getirdim. Iyi ki de getirdim, aşk lokumum seni dünyama. Barış Çağanım bugün iki yaşını doldurdu. Ömrün uzun ve sağlıklı olsun. Sevdiklerin ve sevenlerınle yasa ve yaşlan. Sofrandan bereket, evinden huzur eksik olmasın. Seni seviyorum." diye kutladım face sayfamdan. Deniz'in ahlil sonuçlarını aldığımız gün, Barış'ın doğum günüydü. Çifte mutluluk yaşadık.

Annemden üzücü bir haber aldım. Rahatsızlanmış... Ameliyat olabilir. Ben yanında kalacağım bir iki gece. Eve çıkınca da çocuklarla kalmam gerekebilir. Bakalım....
Kuzenimden kötü haber aldım. Göz nakli olmuştu ve rahatsızmış... Hayırlı haberlerini bekliyorum..........
Kocam bel sorunu yaşıyor, bir süredir eğilip doğrulamıyor. Boğaz enfeksiyonu olmuş. Çocuklara bulaşmasa bari.

Hastalıklar peşpeşe geliyor. Ne diyelim, Rabbim tüm hastalara acil şifalar versin, beterinden korusun...

Geceleri sıklıkla CMK nöbeti açıyorum.  İşim ertesi güne sarkarsa adliye işlerini tümüyle ben alıyorum. 

Haftada bir iki Lütfiye ile buluşuyoruz. Çocuklar bir araya geliyor ve harika vakit geçiriyor. Ben de iki çift sohbet edebilecek bir dosta çok ihtiyaç duyduğum için bu buluşmalardan çok çok keyif alıyorum. Kimi zaman tiyatroya götürüyoruz bebeleri, kimi zaman da evde buluşuyoruz. Dün Karagöz ve Hacivat'a gitik. Oyuncak Müzesi'nde bir gösteriydi. Hiç beğenmedik. Ama çocuklar için değişiklik oldu. Pedagojik açıdan tam bir fiyaskoydu. 


Ara sıra oğlanları dışarı çıkarıyorum. Ara sıra annemlere gidiyoruz. Geçtiğimiz dönemde oldukça sık DEÜ'ye gittik. Bu aralar faaliyet yapamadım oğlanlarla. Önümüzdeki hafta okul kitaplarını alacağım Deniz'in. Okulla bağımızı tamamen kopardıktan sonra kitaplarla evde çalışacağız nasipse. Barış'ı her gün uyuttuktan sonra Deniz'le ders çalışacağız kısmetse. 

Tek başıma iki çocuk, ev, iş, anca bu kadara yetebiliyorum. 
Bir de manevi hayatımı şekillendirdim. Hayata farklı bir açıdan bakmaya başladım. Bu yeni düzene alışmak da biraz vaktimi aldı.

Ara verdiğim etkinliklere yeniden dönebilmek dileğimle, yazımı şu dizelerle bitirmek isterim.

halk icinde muteber bir nesne yok devlet gibi,olmaya devlet-i cihanda bir nefes sıhhat gibi

2 yorum:

  1. Elhamdullıllah herseyın duzelmesıne ozellıkle denızın tahlıllerının tertemız olmasına cok sevındım Allah evlatlaırmızla sınamasın bızı. Barısın da nıce mutlu senelerını gorursunuz ıns. sağlıkla huzurla....

    Durumlaırmız su sıralar cok benzer. ben de esk duzenıme dönmekte cok zorlanıyorum. ıns. okul kıtaplarını evde kendınız calısabılecek vaktınız olur burdna paylaşırsın da bana da ıtıcı guc olur. Su tembellıgımı ustumden atarım da çocuklarla daha verımlı vakıt gecırebılırım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. durumlarımız gerçekten çok benziyor. büyük çocukla faaliyet yaparken küçük izin vermiyor, küçükle yaparken büyük hemen atılıyor küçüğe şans tanımıyor. ikisi ile aynı anda faaliyet yapılmıyor. küçük uyurken ben dinleniyorum. zaten üst üste hastalıklar sabrımı, dayanma gücümü zorladı. çok şükür ki çocuklarım iyi. inşallah sen de çocuklarla iyi vakit geçirmek için br yöntem bulabilirsin, ben de halledebilirsem paylaşırım. :) küçüğün uyku ve benim dinlenme saatlerimi denize faaliyet saati olarak ayırmayı planlıyorum. bakalım kader benim planlarıma yine gülecek mi :)

      Sil