Sayfalar

21 Mart 2014 Cuma

Balonlarla Renk Çalışması ve Su Balonu ile Akvaryum

Su balonu etkinliğini çocuğumla evde neler yapabilirimde uzun zaman önce görmüştüm. Fatma Nur hanım kızlarımıza hatıra isimli blogunda paylaşmıştı. Elim deyip su balonu alamamıştım bir türlü.

İşte şimdi aldım ve su balonlarının içini su ile doldurdum. Silikonum yok ve oynar gözleri yapıştıramadım ben de cd kalemi ile şekiller ve göz çizdim amma ve lakin suya girince silindiler.

Yine de oğlanlar çok sevdiler. Denizin yaşına göre olmasa da kardeşinden eksik kalmasın diye ona da yaptım.

Su balonlarına bayıldı benim fındıklar. Tavsiye ederim.


Uzun zaman önce karar vermiştim balonlarla renk çalışmasına ama kısmet bu güneymiş. Gerçi balonlar berbat çıktı, daha iyilerini alınca bu etkinliği tekrar edeceğim nasipse. Zaten Deniz Baran bebekken evde her yer balondu, uzun bir süre öyle kaldı. Şimdi yeniden balonlu eve merhaba deme zamanıııı!

Bu şekilde renkler eğlenceyle öğrenilmiş oluyor.

etkinliğimin fotoğraflarını bulamadım ama aynısını tekrar yapınca (ki yakında yapmayı planlıyorum) ekleyeceğim kısmetse.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder