Sayfalar

18 Mart 2014 Salı

Göztepe Maçları

Hayatımda ilk kez maça gittim, o da Göztepe - Kartal maçıydı. Tarih 8.3.2014, yer : Alsancak Stadyumu!

Programı kocam yaptı. Son dakikaya kadar gitsek mi gitmesek mi diye karar veremedik. Sonra gidelim dedik, arkadaşlarımız Lütfiye ve Alp'i de çağırdık. Oğulları Toprakla birlikte onları evlerinden aldık. Kocam her zamanki programsızlığı sayesinde bizi İzmir Atatürk Stadyumuna götürdü ama maç orada değildi tabii!

Öyle böyle bir sinir harbinden sonra (yıllar sonra buna gülerim sanırım) her zaman her yere geç kaldığımız gibi Alsancak stadına maç başladıktan 15 dakika sonra ulaşmayı başardık. Girişte pet şişemin kapağını almak istediler, deli miyim ben atayım stada dedim, kural böyleymiş. Çocukların üstüne dökülür, alın suyun tamamını dedim. Ne saçma!

Maça konsantre olmamız biraz zamanımızı aldı. Ne bileyim, biraz utandım mı ne... Sonra açıldık ama!

Bu arada maçla ilgili yorum yapan (kontra atağa geçtikleri için bizim yarı sahamızda kimse kalmamıştı ve anne burası bitti? diye soran), tezahürat yapan, ilgiyle maçı izleyen kimdi dersiniz?! Tabii ki Barış Çağan! Deniz ve Toprak kendi hallerinde oynadılar, bağırdılar, koşturdular!

Güzel bir gündü. Tekrar maça gitmeye karar verdik. Bu arada biletler erkeklere 5, kadınlara 1 lira. Çocuklara ücretsiz! Maç 3-3 berabere bitti.




2 yorum:

  1. Ne guzel hava da guzel gorunuyor. ben de daha cocuklar yokken viyanada hirvatistan turkiye macina gitmistim cok heyecanliydi hayatimin en guzel gecirdigim gunlerindne biriydi. Cocuklar olduktan sonar zaten esim de futbolla cok ilgilenmedigi icin gitmedik yazinizi okuyunca o gunler geldi aklima.

    Bir firsat olursa cocuklari maca goturmek isterim ben de futbolu bilmeden buyucekler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hava süperdi. benim eşim futbol hastası, sık sık gideriz maça diyor. bana göre değişiklik olsun. hep evde oturmak can sıkıyor. valla çok eğlenceli, yanımıza sandviçlerimizi de aldık, heyecanlı bir piknik gibi oldu :)

      Sil