Sayfalar

18 Mart 2014 Salı

Kağıt Havlu Ruloları ve Renk Kutusu

Barış Çağan için iki etkinlik planladım bugün. İtiraf edeyim uzun zamandır etkinlik yapmamıştım. Son zamanlarda oğlanlar etkinlik için beni dürtüklemeye başladı. Ben de hadi kalk kızım dedim kendime ve bir süredir kenarda bekleyen kağıt havlu rulolarını çıkardım ortaya. Birbirlerine geçirdim, renkli elektrik bantları ile kapladım, misketleri ve ponponları ayarladım. Elbette Deniz Baran için fazlasıyla basit bir etkinlik olduğu için bir iki denemeden sonra yüzüne bakmadı. Barış Çağan sevdi. 5 dakika kadar oynadıktan sonra ( misket, taş, ponpon hepsini attı, çıkışını izledi) ilgisini başka alanlara yöneltti.



ikinci oyuncağımız eski bir ayakkabı kutusundan renkler için yapılmış. Benzerlerini nette birçok yerde gördüm, kaynak belirtemiyorum zira hatırlamıyorum kimde gördüğümü. Orijinal değil yani! Barış bu renk kartlarını çok sevdi. Her bir rengi eşleştiği delikten atiyor. Renkleri öğretmek için eğlenceli bir ytöntem. Tavsiye ederiz!





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder