Sayfalar

18 Mart 2014 Salı

Maşa ile Aktarma ve Sayılar

Bu etkinlik hem Barış için (2+ yaş) hem Deniz için( 4+ yaş) uygun oldu. İkisi de 15 dakika kadar oyalandı. Hatta bu yazıyı yazarken Barış hala misketler ve bardaklarla kendi kendine oynamakta, Deniz de hemen yanıbaşında oyuna katılmakta...


Oyun için evvelce aldığım pilastik bardakları kullandım. Kola kapağı ile yapışkanlı kağıtlara yuvarlaklar çizdim. Her bir yuvarlağın üstüne 1'den 10'a kadar rakamları yazdım ve bardakların üzerine yapıştırdım.

Ponponları ve maşaları hazırladım. Oyunu anlattım. Her bardağın üzerinde yazan sayı kadar ponponu maşa ile kaptan alıp bardağa koyacaklar.

Barış maşa ile tutmakta zorlandı ama kendince yöntemler keşfetti, halletti işini.

Deniz maşa ile hiç zorlanmadan aktarmaları yaptı.

Her bir ponponda saydık. Deniz kimi zaman ikişer üçer tane yakaladı ve küçük toplama işlemleri de yaptık bu sayede.

Güzel bir etkinlik oldu. Tavsiye ederiz.



2 yorum:

  1. Amanin yerim ben o elleri birde aktivite yapıyorlar saçlarda harika bu arada...
    donsuz kovboy:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederiz. bu aralar pijamasını giydiremiyorum pek :)

      Sil