Sayfalar

19 Mart 2014 Çarşamba

Oyun Grubu Etkinliklerimizden : Kirpi ve Kaktüs

Bu etkinliğin benzerini Özlem Büyükispir'de görmüştüm. Kendisini facebook'tan takip ediyorum, harika (ama gerçekten harika) etkinlikleri var. Facebook'ta Montessori ile Öğreniyorum grubunda çok çeşitli etkinliklere rastlayabilirsiniz. Yine Çocuğumla Evde Neler Yapabilirim grubu montessori ile sınırlı olmaksızın ebeveynlerin çocukları ile yaptığı etkinliklere açık bir grup. Tavsiye ederiz.

Etkinliğimizde yapışkanlı kağıt kullandık. Kırtasiyelerde tüm malzemeleri bulabilirsiniz. Figürlerin kalıbını netten temin ettim. Evaya çizdim, çıkardım. Dikenler için kürdan kullandım. Sayfanın tamamına da irmik serptiler, kum havası verdik. Malzemelerden 3 takım hazırlayıp çocukların önüne koyduk. Çocuklar da bizim gözetimimizde kompozisyonlarını oluşturdular. İşte çalışmamızdan bir kare :


Üstteki Deniz'e, alttaki Barış'a ait. Barış'a ben yardım ettim accık. Toprak'ın çalışmasının fotoğrafını çekememiştim, onunki de harika oldu.

Çocuklar bu tarz çalışmaları seviyorlar. Yapışkanlı kağıt yerine yapışkanlı eva da kullanılabilir. Ama o zaman kağıdın tamamına irmik serpilmez, irmikleri kağıda yapıştırmak zor olur. 

Biz çok eğlendik yaparken. Tavsiye ederiz. 

2 yorum:

  1. ellerinize saglik ikisi de yaslarina gore cok guzel maasallah

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler. uzun zamandır etkinlik yapmamıştım, iyi oldu.

      Sil