Sayfalar

7 Nisan 2014 Pazartesi

Hasanağa Bahçesi

Son zamanlarda yaşadığımız hastalıklardan evden adımımızı atamadık dışarı.Hal böyle olunca çocuklar çok bunaldı, ben de.. Kocam çalışacağını söyledi. Ben de çocukları aldım ve Hasanağa Bahçesi'ne götürmeye karar verdim. 

Hasanağa Bahçesi'ne en son 14 sene önce gitmiştim, öğrenci olduğum dönemlerde.. Vaaay beee! yıllar akıp gitmiş! Yaşlanıyorum...

Gidişimiz gayet keyifliydi ve heyecanlıydı. Geçen sene tadilat yaptılar Hasanağa Bahçesinde, gayet güzel olmuş. Pek çok aile piknik yapıyordu ancak sanırım yasak olduğu için mangallı piknik yapanı görmedim. Yürüyüş parkurları, bol yeşil alan, çocuk oyun parkları, dikkatimizi çekenler arasındaydı. Deniz Baran, sebebini bilmediğim bir nedenden, bol bol huysuzluk etti. Epeyce sabrettim ama en son tepem attı ve eve gideceğimizi söyledim. Özür diledi ağladı, tamam dedim yeniden başlayalım... Epey hareketli bir gündü. Akşam 19:15 civarına kadar parkta kaldık. Biraz yürüdük, bolca kaydılar ve Deniz akşamüstü kendine bir arkadaş buldu oynadı onunla. Evden götürdüğüm sandviçlerimizi ve kaju fıstıklarını yedik gün içinde. Kocam akşam geç gelin, çocuklar iyice yorulsun, çabuk uyusunlar, ben sizi durakta karşılarım dedi. Otobüse binerken ve yaklaşırken haber verdim ama maalesef karşılamadı! Otobüsten inişim, uyuyan iki çocukla pek de kolay olmadı! Otobüs hızlı gelmiş ve kocam yetişememiş. Ağır kanlı olduğunu söylememe gerek var mı? 

Her şeye rağmen güzel bir gündü! İşte fotoğraflarımız : 

























2 yorum:

  1. :)) erkekler hep aynı, bizimde duraktaoturup baba beklediğimiz çok olmuştur. yada 10dk deyip yarım saat sonra geldiği:) zor ama eğlenceli geçmiş gününüz ne güzel:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. beni kızdıran şu ki, eşim geç gelin, ben sizi duraktan alırım dediği için geç geldik eve. Yoksa ben parktan daha vakitli kalkar, büyük oğlanı uyutmaz, inerken her zamanki gibi tek başıma iki oğlumu da indirirdim. Böyle olunca çok sefil olduk. Yazık çocuk birden neye uğradığını şaşırdı inerken. Bir ben miyim böyle şeylere sinirlenen acaba :)

      Sil