Sayfalar

13 Mayıs 2014 Salı

Anneler Günü...

Hayatımın en güzel anneler günüydü.

Bir gün öncesinden eşim yarın anneler günü için kahvaltıya götüreyim mi sizi dedi, olur dedim. İnternetten biletleri aldık (fırsat sitelerinden alıyoruz ama esasen fırsat olmuyor farkındayım. piyasanın belli bir rayici var. En azından böyle önceden ödeme yaparak neye ne kadar ödeyeceğini biliyor insan) Teyzeme telefon açtık, anneme telefon açtık. Sabah önce teyzemi aldık, sonra annem ve babamı aldık ve hep birlikte Balçova Belediyesi Sosyal tesislerine gittik.

Tesiste çocuklar için oyun parkı da var. Kahvaltımızı bahçede yer olmadığı için içeride yaptık. Hava bir gün öncesinden çok serindi, ben anneler gününde de hava serin olur sandım ama oldukça güneşli bir sabahtı. Bahçede yer olsaydı iyi olurdu ama annem ben çok üşüyen biriyim, içeride olmak daha iyi dedi. Kısmet...

Kahvaltı çeşitleri bol ve lezzetliydi. Çocuklar da biz de güzelce karnımızı doyurduk. Çocuklar oyun parkı diye tutturunca eşim onları oynatmaya götürdü ve onların başında epeyce ayakta bekledi, yoruldu. Sanırım bu nedenle ve tam doymadan sofradan kalktığı için biraz surat astı ve huysuzluk etti. Ben annem ve teyzemle sohbet ettim. Bana iyi geldi. Tabii eşim surat asınca ve aç kaldığı için moralim bozuldu ama yapacak bir şey yok. Sonuçta anneler günü, anın tadını çıkarmaya çalıştım.

Kahvaltıdan sonra annemleri ve teyzemi evlerine bıraktık. Oradan da çocuklara biberon bıraktırmak için pipetli bardak almak üzere çocuk mağazalarına gidelim dedik. Çocuk mağazaları mutlaka Forum Bornova'da bulunur dedik ve doğruca oraya geçtik.

Önce IKEA'ya gittik. Maalesef pipetli bardak bulamadık. Çocuklar kendilerine oyuncak seçtiler. Babaları kuralımız gereği bir gün öncesinden oyuncak alındığı için hayır dedi önce. Sonra çocukları kıramadı aldı oyuncakları ama biraz gerildi. Sessiz kalıp gerginliğinin geçmesini bekledim. Ikea'da hotdog var. Hem fiyatı uygun hem de çok nadir yediğimiz için bize göre farklı bir atıştırmalık. Öğle üzeri bu şekilde atıştırdık. Çok hoşuna gitti çocukların, ben de çok sevdim.

Diğer çocuk mağazalarını gezdik. Ama hiçbir yerde pipetli bardak bulamadık. Ayrılma vakti geldiğinde Tarla Faresi Tiyatrosu'nun çocuklar için etkinlik yapacağını öğrendik. Etkinlik alanında beklemeye başladık. Hava oldukça bulutluydu. Etkinlik başladı, biz de en önde izliyorduk ki hafiften serpen yağmur hızını arttırınca kalktık. Diğer çocuk mağazalarını gezdik. Ama hiçbir yerde pipetli bardak bulamadık.

Yağmur durunca etkinlik alanına geri döndük. Çocuklar orada çok güzel eğlendiler. Ben de onlar eğlenince mutlu oldum. Ben çocukların yanında bekledim. Eşim de birkaç mağazaya bakayım dedi ama gene aradığımızı bulamadı.

Etkinlik alanında bir de çocuklar kart yaptılar bana. Hazır poşetlerde malzemeleri dağıttılar. Sonra ben kestim, çocuklar yapıştırdı. Ben sordum, çocuklar cevapladı ve cevaplarını yazdım kartın içine. Kart fikri çok güzeldi. Çok sevdim!

Akşam olunca karnımız acıktı ve ben eve gidelim bir şeyler hazırlarım dedim. Eşim de orada bir şeyler yememizi teklif etti. Kabul ettim.

Bütün gün bu yemek ve oyuncak alışverişi bize biraz pahalıya patladı ama aylardır dışarıda yememiştik. Anneler günü vesilesiyle tüm günü dışarıda geçirmek, gezmek, yemek bulaşık derdi olmaması açıkçası bana iyi geldi. Eşim yaptığı huysuzluklar nedeniyle bir gün sonra özür diledi.

Çocuklarım eğlendi, ben eğlendim. Benim için bundan daha büyük mutluluk olamaz.

Bu anneler günü çok eğlenceliydi. Birkaç gün öncesinden Deniz Baran'ın eski anaokulundan arkadaşı Doğaç'ın annesi Seçil Hanım, anaokulunun Nuhun Gemisi Çocuk Oyun Parkında cuma günü yapılacak eğlencesine beni davet etti. Çocukları da alıp anaokuluna gittim. Oradan servise bindik. Hep birlikte gittik.2 çocuk ve kendim için 25 lira ödedim. Yemek (pizza ve ayran) dahil fiyattı ama ben çocuklara oradan bir şey yedirmedim, kendim de yemedim. Yanımda ton balıklı sandviç, kadın budu köfte ve can erik getirmiştim. O gün onları yedik, menümüzdeki ayranlarımızı içtik. Çocuklar oynadı, ben de hanımlarla sohbet ettim. Evde kapalı kalmaktan bunalmıştım. Kendimi çok iyi hissettim ve mutlu olduk hep birlikte.

Barış'a bez taktım ama ara sıra tuvalete götürdüm. Sadece bir kez küçük kaza olmuş, onun dışında oğluşum çişi geldiğinde söyledi.

Pazar günü anneler günü etkinliklerimizde de sadece oyun parkında oyuna dalınca küçük bir kaza oldu, onun dışında tüm gün sık sık tuvalete götürmek suretiyle kazaları önledik.


























Hiç yorum yok:

Yorum Gönder