Sayfalar

20 Mayıs 2014 Salı

Barış Çağan, Kelime Çalışma ve İlk Espri

Küçük fındığım  bazı harfleri tam ve doğru olarak telaffuz edemiyor. 12. ayın içindeyken dil altı operasyonu geçirmişti. Bu konuda zamana ve bol tekrara ihtiyacı var. Ben de sabırla bol bol tekrar yaparak ama asla tartışmadan, kırmadan, kızmadan harfleri çıkarmasına yardımcı oluyorum kendimce.

Böyle günlerden biriydi. zorlandığı harflerden biri "y". Haydi Barış, yatak, yatmaya gidelim yatak, yatak. Haydi söyle annecim diyorum. "Datak" diyor. Ben "yyyyyy, yatak, haydi tekrarla annem" diyorum, arada bir ya da iki kez "yatak" demeyi becerse de genel olarak çıkan kelime "datak" oluyor. Bakıyor bizim küçük bey bu işten sıyrılamıyor, patlatıyor espriyi : "karpuız!" Ne? Karpuz muuu o da nerden çıktı diyorum, gülüyor gülüyor tekrar "karpuz!"


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder