Sayfalar

22 Mayıs 2014 Perşembe

Göz Göz Göztepeeee!

Göztepe, 1. lige çıkmak için play off maçlarında çeyrek finalde Kartalsporla karşılaştı. Karşılaşma İzmir Atatürk Stadyumu'nda oynandı. Eh biz de oradaydık! Maçın tüm geliri Soma şehitlerine aktarıldı.

Maçı Göztepe 2-0 yenerek (ilk maçta 1-0 galip gelmişti) üst tura çıktı. Yarı finalde Hatay'la karşılaşacak. Göztepemize başarılar diliyorum.

Yıllar önce fanatik bir galatasaraylıydım ancak futbola olan ilgimi uzun zaman önce eşim yüzünden kaybetmiştim. Şimdi hala Galatasay'ı tutuyorum ama öylesine... Göztepe'ye olan ilgim ise eşimle başladı. Beni maça götürdü. Hayatımda ilk kez stadyumda futbol maçı izlemiş oldum ve o atmosferi gerçekten çok sevdim! İlk maç tesadüfen yine Kartal'la oynadığı lig maçıydı. Şimdi play-off maçında yine Kartal'la eşleşti. Hayat tesadüflerden oluşur...

Maça giderken klasik bir kadın olarak yiyecek götürmekten alamadım kendimi. Kocam maçın başlamasına 1,5 saat kala haber verdiği için (hazırlanma, yol, çocukları hazırlama dahil sürem oldukça kısıtlıydı) bisküviler attım çantaya. Acele etmekten cüzdanımı kentkartçıda unutmuşum ama çok şükür ki bulundu. Bu arada gerildiğim için başıma korkunç bir ağrı saplandı, 24 saati aşkın süre geçmedi.

Biz çok eğlendik. Ara sıra küfür edilmesi oldukça rahatsızlık verici olsa da genel olarak saygılı bir kitle vardı etrafımızda. Barış ilk yarıda biraz uyudu, sonra uyandı. Deniz tezahüratlardan başta biraz ürktü ama gol sevinciyle o da havaya girdi.

Kocam oğullarımızla maça gitmekten çok büyük bir haz aldı. İyi bir baba!

İşte bizim fotolar :









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder