Sayfalar

22 Mayıs 2014 Perşembe

Guaj Boya ile 1 Çalışması

Facebook'ta Montessori ile Öğreniyorum grubunda Selda Hakan Güneş'in yaptığı bir etkinliği biz de yapalım dedik. Evvelce benzerlerini alüminyum folyo ile yapılmış olduğunu görmüştüm. Selda hanım yağlı kağıt ile yapmış. Ben sıradan bir defter yaprağını büktüm, 1 rakamını oluşturdum ve resim defterimize yapıştırdım. 

Çocuklarımın önlerine birer sünger, biraz pamuklu kulak çubuğu, 6'şar renkten oluşan guaj boya tabaklarını verdim. 1 rakamını boyamaya başladılar.

Barış'ım çok titiz, eline azıcık boya değse ıslak mendille sildi, silemediği yerlerde benim yardımımı ağlayarak istedi. Deniz'im ise süngerlerle hızını alamadı, iki eliyle daldı boyalara. 

Çok keyifliydi. Kesinlikle tavsiye ederim. 

İşte Fotoğraflarımız : 












Hiç yorum yok:

Yorum Gönder