Sayfalar

6 Mayıs 2014 Salı

Hayattan Küçük Bir Kesit

Barış Çağan'ımın tuvalet eğitimi devam ediyor. 1 hafta oldu ama henüz dışarı bezsiz çıkamadık. Bu biraz zamanımızı alacak gibi görünüyor. Olsun, ben hazırlıklıyım.

Evde kapalı kalmak biraz sıkıntı veriyor. Arada çıkıyoruz ama tuvalet eğitimi geri gitmesin diye pek tercih etmiyorum.

Geçen seneki bir rahatsızlığım sanırım nüksetti. Yakın zamanda küçük bir operasyon geçirebilirim.

Diyet ve spor yapıyorum. Biraz kilo verdim. İstediğim kiloya gelmem zaman alabilir. Allah sağlık verdiği sürece diyet ve spora devam etmek ve kendimi daha iyi hissetmek istiyorum. Yapı itibariyle kilo almaya çok müsait olduğum için hayat boyu dikkat etmeliyim.

Aslında ben

Yesem yesem de kilo almasam
Hareket etmeden ve pasta börek yiyerek zayıflasam,
Topuklu ayakkabı giysem ama ayaklarım acımasa,
Evim her daim derli toplu olsa ama iki hareketli oğlanı özgürce büyütebilsem,
Hem süper ev kadını, hem süper anne, hem de süper iş kadını olsam...
Çok şey mi istiyorum?

Bir de önemli gelişmemiz var, artık oğullarımın bisikleti var.
Babası aylar önce A101'den ilk arabam almış Barış'a. Eleman abisini hiç bindirmiyordu. Ben de geçen cumartesi (3 Mayıs)  gittim, Deniz'e bisiklet aldım. Deniz çok beğendi ama temkinli yaklaşıyor (ya düşersem, kafam yarılırsa, hani kaskım, dizliğim, eldivenlerim diyip duruyor, sanki bisiklet yarışına katılacak.) 

Barış ben de bisiklet isterim dedi. Senin araban var dedim. Ben araba sevmiyom ben de bisiklet istiyom, ben de ben de ben deee! dedi. Gittim ona da bisiklet aldım. Şimdi ikisi de kullanamıyor, evde süs olarak kullandığımız iki adet bisikletimiz oldu. Ne mutlu bana!

Yollukları kaldırdım. Önümüzdeki hafta bisiklet çalışacağız. Yeni bir şey öğrenirken Deniz çok zor bir çocuk oluyor. Bana sabır, oğluma kolaylık diliyorum. Barış'ın pedallara ayakları henüz yetmiyor.

İşte hayat böyle gidiyor. Bu cuma anneler günü yemeği varmış Duatepe Anaokulu'nun. Nuhun Gemisi Çocuk Oyun Parkında yer ayırtılmış. Anneler yemek yiyecek, çocuklar kapalı oyun parkında oyun oynayacak. Deniz'in arkadaşı Doğaç'ın annesi Seçil Hanım beni de davet etti. Öğretmenleri Gaye Hanım, benim de aklımdaydı, hatta sizin için hediye bile yaptık dedi. Çok mutlu oldum. Hatırlanmak çok güzel. Çocuklar daha bilmiyor. Ama çok sevineceklerine eminim. 

2 yorum:

  1. gecmis olsun. bisiklet iniz de hayirli olsun alismasi icin aslinda kask alinabilir biz de hep kask ile cikariz maksat alissin ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim. şu an evde koridorda kullanıyoruz bisikleti. daha doğrusu kullanmaya çalışıyoruz. dışarı çıkmaya başladığımızda kask da almayı düşünüyorum. şimdi tuvalet eğitiminden dışarı çıkmamız biraz zor. :)

      Sil