Sayfalar

8 Mayıs 2014 Perşembe

Kutu Açma Faaliyeti

Küçük kas çalışması için bir etkinlik planladım. Nette benzerlerini gördüm, çeşitlendirdim.

Bim'den aldığım oyuncak kutularını atmayıp biriktirmiştim. Kinder sürpriz oyuncakları ve benzerlerini alüminyum folyoya sardım, bir kısmını da sürpriz yumurta kutusunun içine koydum, bazılarını kağıt havluya sardım. Sonuç olarak hepsini bim oyuncak kutularına sakladım. Ön hazırlık çalışmasını da oğullarımın yanında yaptım. Gene de heyecanlandılar ve iki kere kutuları açmak istediler.

Oyun bitince bir süre de serbest oynadılar.

Daha önceden kinder sürpriz yumurtalarının kutularına ses eşleştirme çalışması için pirin, kuru fasulye ve şeker koymuştum, Barış çok sevdi.

Bir süre sonra bim oyuncak kutularını dizdim ve karşılarına bir çizgi çektim, ellerine top verip yuvarlayarak kaç tanesini devirebileceklerine dair oyun hazırladım. Bir çeşit bowling gibi bir şey oldu.

Hepsini de çok sevdiler. Saatlerce oynadılar.

Kinder kutularını Deniz açmakta zorlanıp mızıldandı. Sakince yaklaştım. O da sakinleşti. Bir şeyi başaramayınca Deniz çok huzursuzlanıyor.

Sonuç olarak harika bir gün oldu. Kocam 2 günlüğüne şehir dışında ve çocuklar buna hiç alışkın değil. Onların mutlu olmasını istiyorum.

İşte fotoğraflarımız:






1 yorum:

  1. süper etkinlikler olmuş.. kas gelişimleri için harika olmuş.. hemde eğlenmişler daha ne olsun..

    YanıtlaSil