Sayfalar

16 Haziran 2014 Pazartesi

Babalar Günün Kutlu Olsun Kocacım

Dün babalar günüydü. Babamın ve kayınpederimin babalar gününü aradım ve kutladım.
Sabah güzel bir kahvaltı hazırladım, mayasız pişi yaptım. Çok sevdi ev halkı. Nefis Yemek Tarifleri sitesinden alıyorum pek çok tarifi, çok memnun kalıyorum. Tavsiye ederim.

Öğleden sonra kocam bizi Forum Bornova'ya götürdü. Babalar günü tekne yarışı vardı. Biz katılamadık, geç kalmışız ama bir dahaki seneye muhakkak katılalım dedik. Uzaktan kumandalı küçük teknelerle havuzda yarışma yaptılar. İlgiyle izledik. Sonra da oğluşları şişme oyun alanında oynattık,  İKEA'nın zemin katındaki yemek alanında birkaç küçük oyuncak koymuşlar, birkaç da eğlenceli çocuk sayesinde gitmeden önce güzel vakit geçirdik. Güzel bir gündü. Babalar gününden ziyade oğluşlar günü gibiydi, oğluşlarımızın yüzündeki gülümseme, kocamı çok mutlu etti, tıpkı beni ettiği gibi.

Kocam, canımsın. Bin kere gelsem bu dünyaya, bin kere seni seçerdim!
Sen çok iyi bir eş, çok iyi bir babasın.
İyi ki varsın.
Seni seviyorum!





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder