Sayfalar

12 Haziran 2014 Perşembe

Yaz Tatili Planları : Çadır!

Bu yaz, her zamankinden değişik (!) bir tatil yapmaya karar verdik ailecek.
Evvelce 5 yıldızlı otelde de konakladık, pansiyonda da apartta da... Hepsinin tadı ayrı. Ben kolay memnun olabilen biriyim.

Önemsediğim ne varsa değişti bu sene. Her sene "pansiyon da olsa yemek hazır olsun. Aman diyim ben yemek ve bulaşıkla uğraşmayım" derdim. Kısa süreli tatillerde hala bu düşüncem baki. Ama bu sene daha uzun bir tatil yapalım, çocuklarımız güneşe ve denize doysun istedik. Arkadaşım Lütfiye ve ailesi ile bir tatil programı yaptık ve çadırda kalmaya karar verdik.

Geçen sene de çadır hayalleri kurmuştum ama yalnız başına üstesinden gelebileceğim bir tatil değil bu. O nedenle vazgeçmiş ve doğruca otele yönelmiştim. Ama bu sene canım arkadaşımla aynı kafada olunca hemen bir çadır aldık eşimle. Yavaş yavaş ne lazımsa tamamlamaya çalışıyoruz. 28 Haziran cumartesi günü çadır alanımıza yerleşeceğiz nasipse.

Aldığımız çadır 2+1, pamuklu bez kumaştan ve 12 m2. Yağmura karşı branda koruması da var,i hediye olarak aldığımız yerden verdiler.

Evde hala kullanmakta olduğum çekyat ve küçük ikili koltuğum var, onları da götüreceğim. Arkadaşım buzdolabı getirecek, ben bir masa aldım, 6 sandalye alacağım, birkaç da armut. Arkadaşım da aynılarından alacak, böylece iki aile rahat rahat oturacak yerimiz olacak. Çadırımızın ön kısmında güneşlik alanı veriyorlar. Geçen gün pikniğe gittik, bazı aileler 3 çekyat getirmiş. Vay Vay vaaayyy dedim.

Şok Markette geçen gün kamp sandalyesi satıyorlardı. 2si kırmızı 2si yeşil, 4 kamp sandalyesi aldım, tanesi 22,90. 4 tane de küçük kamp taburesi aldım tanesi 6,50'den. Tabureler çok ufak ama kamp sandalyesine deniz kenarında oturup tabureye ayaklarımı uzatmayı planlıyorum. Şezlong bu sene düşünmedim. Belki seneye...

bunun dışında çadır tatiline neler götüreceğimi ayrıca yazarım.
heyecanlıyım.
deniz aşığıyım.
çocuklar kadar ben de mutluyum.
Allah hiçbirimizin hevesini kursağında bırakmasın.

Bu arada bu gece Berat Kandili. Rabbim hayırlı ve bol rızık versin, güzel amellerimizi kabul etsin, günahlarımızı affetsin. Dilerim Allah'tan bu yıl doğacak tüm bebeler iyi insanlardan olsun, dünyamızın iyi insanlara ihtiyacı var gerçekten.

Rabbim dertlilere deva, hastalara şifa, borçlulara eda nasip etsin.

Kalbimiz kararmasın, umudumuz körelmesin, yaşama sevincimiz solmasın. Sevgiler...






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder