Sayfalar

20 Ağustos 2014 Çarşamba

Hengamenin Ortasından Bildiriyorum...

Sabah kalıyorum, kahvaltı faslından sonra Deniz Baran'ı kursa götürüyorum.
Pazartesi - çarşamba cimnastik, salı -perşembe yüzme kursu var.
Ben de aynı yerde haftada üç gün aerobik kursuna yazıldım. bu hafta başladım derslere. Derslerim Deniz Baran'la çakışmıyor.
Hocam, akupunkturu önermedi. Bırakınca çok kilo alınıyor dedi. Ben de akupunktur randevuma gitmedim.

Kurstan sonra eve yeni eşya bakmaya gidiyoruz ya da evin işlerini yapıyorum (elektrik ve su bağlatmak gibi). Tüm işleri iki oğlumla birlikte yapıyorum. Onlar da çok bunalıyor ama yapacak bir şey yok. Bu geçiş sürecini birlikte atlatmak zorundayız.

Evime güzel eşyalar aldım. Şu ana kadar yatak odası takımı, oturma grubu, çamaşır-bulaşık makinesi, buzdolabı ve ocak alındı. çocuk odası ve halı kaldı. Yemek odası almayı düşünmesem de, masa-sandalye ve konsol almayı istiyorum. Vitrin veya yaşam ünitesi almayı düşünmüyorum.

Yarın çocuk odası bakabiliriz. Hayat o kadar hareketli ki, yazacak zaman pek bulamıyorum.

Çocuklarım yeni mahallemizde arkadaş bile buldu. Hem de kız! Sadece yola çıkmaları beni endişelendiriyor. Bu konuda kesin kural çizmeliyim! Allah korusun. Bütün gün bu mesele kafamı kurcaladı durdu.


İşte böylee.... Şimdilik bu kadar. :)

4 yorum:

  1. aylık ve merhaba.benimde 27 aylık ve 4 aylık 2 oğlum var aslında bloğunuzu takip ediyordum uzun zamandır ama geçengün fırsat buldukça en baştan okudum gün gün.öncelikle çocuklarımızın yaş aralığı ve cinsiyetleri sonrada sizin samimiyetiniz beni size daha da yakınlaştırdı.ben daha yolun başındayım siz ise çok şükür atlattınız.yeni eviniz ve düzeniniz hayırlı olsun.bende ücretsiz izindeyim benim içinde yeni bir hayat başladı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim güzel düşünceleriniz için. yeni hayatınız hayırlı olsun. ücretsiz izin döneminizi doya doya yaşayın, sonrası Allah kerim. Siz de blog tutuyorsanız takip etmek isterim. Sevgilerimle..

      Sil
  2. malesef tutmuyorum ama düşünmüyor da değilim şimdilik sizin gibi tecrübeli anneleri okumakla yetiniyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. güzel bir hatıra kalabilir. belki okurlar çocuklarım ileride. teşekkür ederim güzel düşünceleriniz için. mutlu oldum.

      Sil